خبرهای داغ:
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ارومیه؛

لغو تحریم‌ها حلال تمامی مشکلات نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ارومیه گفت: به نظر بنده لغو تحریم‌ها حلال تمامی مشکلات نخواهد بود؛ بلکه راهکار رفع معضلات اقتصادی کشور، پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۶۶۲۹۳۳
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
هادی پورافشار، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ارومیه با اشاره به آغاز برجام گفت: از زمان روی کار آمدن دولت اکثر مشکلات اقتصادی مردم توسط مسئولین دولتی به تحریم ها گره زده شده است و اکنون که طبق بیانیه رسمی ظریف و موگرینی اجرای برجام رسما آغاز شده مردم منتظر تحقق وعده دولت مبنی بر رفع مشکلات اقتصادی هستند.

وی افزود: اگر شروط ۹ گانه در نظر گرفته شده توسط رهبر انقلاب برای برجام به اجرا برسد برجام می تواند مفید واقع شود؛ اما بدون این شروط ابلاغی آسیب های فراوانی را متوجه کشور خواهد کرد.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ارومیه تصریح کرد: البته به نظر بنده لغو تحریم ها حلال تمامی مشکلات نخواهد بود؛ بلکه راهکار رفع معضلات اقتصادی کشور، پیاده سازی اقتصاد مقاومتی است.

پور افشار با اشاره به این که مساله هسته ای برای امریکایی ها بهانه بود و ممکن است روزی تحریم ها را به بهانه های دیگر از سر بگیرند، گفت: غیر قابل اعتماد بودن امریکا واقعیتی آشکار نه تنها برای ملت ایران، بلکه برای تمام مردم بیدار جهان است؛ بنابراین همانگونه که هر عقل سلیمی حکم می کند باید از اعتماد به چنین دشمنی پرهیز کرد.

وی ضمن بیان این که، به حول و قوه الهی فتنه در این روزگار منافقین را به تباهی می کشاند و یقینا ملت ایران اجازه نخواهد داد عده ای در آینده به وسیله رسانه هایی که در اختیار دارند راه رفع مشکلات کشور را مذاکره بر سر پیشرفت های موشکی و حمایت از مقاومت معرفی کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار