رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور تاکید کرد:
رئیس سازمان بسج کارمندان کشور بر نقش موثر بسیج در ترویج فرهنگ مالیاتی تاکی کرد.
کد خبر: ۸۶۶۲۹۱۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سردار"محمد امیرخانی" در بازدید از پایگاه مقاومت بسیج شهید نمازیان اداره کل امور مالیاتی استان کرمان با اشاره به دشواری کار ماموران مالیاتی اظهار کرد: ایجاد فضای ارزشی به همراه آمیزه های دینی به سلامت اداری در این اداره کل کمک می کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون تعریف تمدن نوین اسلامی گفت: براساس این تعریف تمدن نوین اسلامی، جامعه‌ای است که سعادت دنیا را در حد ضرورت و سعادت آخرت را به دنبال دارد.

امیرخانی با اشاره به اینکه تمدن مذکور مبتنی بر نظام و ساختارمند است، عنوان کرد: برای استقرار تمدن نوین اسلامی باید دولت اسلامی تشکیل شود که این دولت اسلامی هنوز به تکامل نرسیده و منظور از این مفهوم، تنها دولت نیست بلکه همه ارکان نظام حاکمیتی را شامل می‌شود.

وی تحقق اداره اسلامی را از مشخصات دولت اسلامی اعلام و بیان کرد: اداره اسلامی از جمله شورای بسیج کارمندان به عنوان کارگزار و خدمت گذار مردم شناخته می‌شود که هم اکنون در حال فعالیت هستند.

رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور با بیان اینکه اداره اسلامی در دولت اسلامی به کارمندانی نیاز دارد که در تراز اسلامی باشند، افزود: تراز اسلامی بودن کارمندان بیان کننده روحیه ایثارگری و مجاهدت است و تنها انجام وظیفه در ساعات اداری کافی نیست.

وی با اشاره به اینکه شوراهای بسیج کارمندی به عنوان اتاق فکر فعالیت می‌کنند، گفت: با ارائه پیشنهادها و تبادل تفکر در جلسات متعدد شوراها می‌توان موفقیتهایی را در بخشهای مختلف هر دستگاه کسب کرد.

امیرخانی با اشاره به تلاش بسیج در تحقق تمدن نوین اسلامی افزود: این بسیج با نقش آفرینی خود در عرصه تحقق دولت اسلامی و شکل گیری جامعه اسلامی برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی تلاش می‌کند.

وی گفت: انتظار داریم هر برنامه‌ای که در بسیج با نگاه رشد و تعالی کارمندان در دستگاه دولتی تدوین می‌شود به نحو مطلوبی توسط بسیج کارمندان بکار گرفته شوند.

در ادامه "امراله عابدی" مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان با اشاره به نامگذاری سال 95 به عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" گفت: برای اجرای منویات مقام معظم رهبری باید از خودمان شروع کنیم که از بسیج انتظار می رود در این زمینه پیشگام باشد.

وی با تاکید بر اجرای طرح تکریم ارباب رجوع افزود: باید به نحوی عمل کنیم که هم خدا و  هم خلق خدا راضی باشند.

به گفته عابدی، کسب رتبه برتر کشوری توسط پایگاه مقاومت شهید نمازیان نشان  از فعالیت و کار جهادی در این پایگاه است.
ارسال نظرات