فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار:

دولت سرمایه را به سمت تولیدات داخلی سوق دهد/خرید کالاهای داخلی کمکی است به تولید ملی و ایجاد اشتغال

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار گفت: دولت باید با جهت دهی به مسیر سرمایه ها به سمت تولید داخلی، تولیدکنندگان داخلی را در برابر چالش ها مقاوم کند.
کد خبر: ۸۶۶۲۸۳۰
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
نسخه مناسب چاپارسال به دوستان
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار امین اله مظلوم صبح امروز در مجمع عالی بسیج شهرستان با بیان اینکه نامگذاری سال نشان از ضرورت توجه به بحث اقتصاد در دیدگاه رهبر معظم انقلاب دارد اظهار داشت: برای عملیاتی کردن این نامگذاری باید همه افراد جامعه خود را مسئول دانسته و وارد میدان شوند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی را باید به یک فرهنگ غالب در خانواده تبدیل کنیم تاکید کرد: اگر اعضای خانواده به فرهنگ اقتصاد مقاومتی اعتقاد پیدا کنند و از مرز شعار ها عبور کنند می توانند سهم عمده ای در افزایش تولید ملی داشته باشند.

مظلوم ادامه داد: هر فرد با ملزم دانستن خود به خرید کالاهای داخلی علاوه بر کمک به تولید ملی و ایجاد اشتغال در کشور سبب خواهد شد تا بازار کشور از دست کالاهای خارجی پس گرفته شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سبزوار همچنین به نقش دولت در ایجاد این فرهنگ در جامعه اشاره کرد و تصریح کرد: دولت نقش پشتیبان و هدایت کننده اصلی را دارد.

وی ادامه داد: دولت باید با جهت دهی به مسیر سرمایه ها به سمت تولید داخلی، تولیدکنندگان داخلی را در برابر چالش ها مقاوم کند.

مظلوم همچنین با تاکید بر تلاش کارگروههای مجمع بسیج در شناخت ظرفیت های اقتصاد مقاومتی در شهرستان تشریح کرد: انتظار از کار گروه ها اینست که تمام تلاش خود را برای شناخت این ظرفیت ها در روستا و نقاط مختلف شهرستان به کار بندند.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار با بیان اینکه بر اساس ابلاغ سالیانه تاکید بر بومی سازی بخشی از برنامه ها است تاکید کرد: کارگروه‌ها با پیشنهاد برنامه های متناسب از فرصت های شهرستان استفاده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار