ستاد اعتکاف شهرستان اردکان:

ظرفیت برخی از مساجد اعتکاف اردکان تکمیل شد

باتوجه به محدودیت پذیرش معتکفین در مساجد اعلام شده برای اعتکاف رجبیه در شهر اردکان، ظرفیت برخی از مساجد اعتکاف قبل از اتمام مهلت ثبت نام ، تکمیل شده است.
کد خبر: ۸۶۶۲۸۲۳
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردکان؛ باتوجه به محدودیت پذیرش معتکفین در مساجد اعلام شده برای اعتکاف رجبیه در شهر اردکان ، ظرفیت برخی از مساجد اعتکاف قبل از اتمام مهلت ثبت نام ، تکمیل شده است.

در حالی که هنوز یکی دو روز به اتمام مهلت تعیین شده برای ثبت نام معتکفین زمان باقی است ،ظرفیت پذیرش برخی از مساجد تعیین شده از سوی ستاد اعتکاف اردکان برای پذیرایی از معتکفین در ایام البیض ماه رجب المرجب ، تکمیل شده است.
در سال جاری 4 مسجد برای اعتکاف خواهران و 2 مسجد برای اعتکاف برادران در شهر اردکان تعیین شده است و ثبت نام از متقاضیان از روز 23 فروردین ماه آغاز و تا پایان روز 31 فروردین ادامه خواهد داشت.
ستاد اعتکاف اردکان در این راستا از متقاضیان شرکت در این مراسم معنوی خواست تا در این فرصت باقیمانده هر چه سریعتر برای ثبت نام با مراجعه به مرکز این ستاد واقع در خیابان سعدی نسبت به ثبت نام اقدام کنند چرا که با تکمیل ظرفیت هر یک از مساجد از پذیرش معتکفین در آن مسجد خودداری خواهد شد.
قابل ذکر است ، برنامه های فرهنگی و معنوی در مساجد مختلف در سطح شهر به طور یکسان و هماهنگ برگزار خواهد شد و تفاوتی در برگزاری اعتکاف در مساجد مختلف وجود ندارد ، لذا متقاضیان عزیز با تکمیل ظرفیت برخی از مساجد اصرار بر حضور در آن مساجد ننمایند و با انتخاب دیگر مساجد اجازه دهند در تمامی مساجد بر اساس ظرفیت تعیین شده اعتکاف برگزار شود. بر اساس اعلام ستاد اعتکاف اردکان ثبت نام از آقایان بالای 18 سال و خواهران بالای 15 سال در روزهای 31 فروردین و 1 اردیبهشت نیز ادامه دارد که علاقمندان می توانند صبحها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 18 تا 20 با مراجعه به ساختمان سابق سازمان تبلیغات اسلامی واقع در خیابان سعدی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ارسال نظرات