مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد خبر داد:

فعالیت ۵ نشریه محلی در شهرستان اشکذر

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد از فعالیت 116نشريه محلي در استان يزد و 5 نشریه در شهرستان اشکذر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۲۸۱۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی غیاثی ندوشن بابیان اینکه از لحاظ ترکیب تعداد نشریات به تفکیک شهرستان اظهار کرد: بیشترین تعداد نشریه در شهرستان یزد با ۸۰ نشریه و بعد از آن شهرستان‌های ابرکوه ، اردکان و میبد ۶ نشریه، اشکذر پنج نشریه، بافق چهار نشریه ، تفت پنج نشریه ، مهریز دو نشریه، بهاباد و خاتم هرکدام یک نشریه دارند.

وی افزود: در شهرستان ابرکوه از میان نشریات محلی تنها دوهفته نامه ۱۵ دی در آغاز پنجمین سال انتشار وفعالیت خود بطور مرتب چاپ و توزیع شده است.

این مسئول ادامه داد: نشریه محلی دوهفته نامه ۱۵ دی وسایت خبری آن توانسته فعالیت خوبی در حوزه انعکاس خبری پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری و همچنین دولت تدبیر و امید داشته باشد.

غیاثی خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم نیز ۳۲ نشریه خبری و ۲۷ پایگاه خبری در استان مجوز فعالیت خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تاکید کرد: نمایندگان بیشتر نشریات کثیرالانتشار کشوری در استان یزد فعالیت دارند. وی با اشاره به نقش ارتباط دهنده مطبوعات میان مردم و مسئولان افزود: یکی از مهمترین وظایف رسانه‌ها بویژه رسانه‌های محلی، انعکاس مسائل، مشکلات و نیازهای مردم به مسئولان و پیگیری برای رفع و تامین آنها است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار