جناب گودرزي وقتي كاري صورت نمي‌گيرد بايد توقع انتقاد داشت، رسانه‌ها انتقاد مي‌كنند حرف ورزشكاران را مي‌زنند چون مي‌بينند كه كار زمين مانده در اين ورزش زياد است حالا شما توقع داريد كه رسانه‌ها حرف نزنند و انتقاد نكنند
کد خبر: ۸۶۶۲۸۰۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
به گزارش خبرگزاري بسیج، وزير ورزش و جوانان از آنچه به زعم او «پس‌گردني» رسانه‌‌هاي ورزشي است دردش آمده است و در گفت‌وگو با نشريه داخلي صندوق پيشكسوتان و قهرمانان لب به اعتراض گشوده كه رسانه‌ها با انتقادهايشان هر جا مي‌رسند به ورزش پس‌گردني مي‌زنند. 

ببخشيد جناب گودرزي، عذرخواهي مي‌كنيم كه مجيز گوي شما نيستيم ولي وقتي اين روزها مي‌بينيم كه عربستاني‌ها چگونه در برابر عراقي‌ها خوار و خفيف شده‌اند و شما و فدراسيون زير نظرتان چگونه مقابل همين عربستان آبرو و امنيت ايران بزرگ را زير سؤال برديد، چاره‌اي جز پس گردني باقي نمي‌ماند. حالا هر كس هر طور دلش مي‌خواهد در خصوص اين پس گردني نتيجه‌گيري كند و تصميم بگيرد مهم نيست، مهم اين است كه شما و بقيه پشت ميزنشينان ورزش كشور حتي با اين پس گردني ها هم بيدار نمي‌شويد. 

جناب وزير محترم ورزش نه فضاي وزارتخانه شما شبيه دانشگاه و كلاس درس است و نه فدراسيون‌ها و رشته‌‌هاي ورزشي و ورزشكاران شبيه شاگردان شما كه توقع «دست بوسي» داريد، اينجا جاي كار است و كار يعني اينكه المپيك همين نزديكي است، يعني جام جهاني خيلي زودتر از آنچه تصورش را كنيد از راه مي‌رسد، يعني بازي‌‌هاي آسيايي ويتنام به چشم بر هم زدني مي‌رسد و اينها كار مي‌طلبد و اگر درست كار نكني سزايش پس‌گردني است نه مجيزگويي و دست بوسي. 

جناب گودرزي فكر مي‌كنم بايد توجه شما را به اين نكته جلب كنيم كه اگر يك فيلم فروش نكند، اگر يك هنرمند و بازيگر سينما ندرخشد و جايزه نگيرد نه به جايي از اين جامعه برمي‌خورد و نه كسي ناراحت مي‌شود، فقط مثل آنچه شما ديده‌ايد در جمع خودشان يا شاد مي‌شوند و يا غمگين و البته احترام قشر هنرمند سينما و تئاتر كاملاً سر جاي خودش محفوظ است ولي جناب وزير ورزش اگر يك قهرمان المپيك، يكي از تيم‌‌هاي ملي و يا يكي از مربيان عنواني كسب كند يا با شكستي روبه‌رو شود مي‌توان تبعات آن را در جامعه به وضوح مي‌توان ديد، پس بيراه نيست كه يادآور شويم اينجا جايي نيست كه همين طور الكي و از سر شكم سيري يكديگر را تقديس كنند و قربان صدقه هم بروند، روح پهلواني، احترام به بزرگ‌تر و پيشكسوت و حس همكاري بايد در ورزش ساري و جاري باشد اما وقتي حرف شنيده نمي‌شود، فرياد خورده مي‌شود و كاري پيش نمي‌رود بايد پس گردني زد نه اينكه براي ظاهرسازي يكديگر را تقديس كرد. 
جناب گودرزي وقتي كاري صورت نمي‌گيرد بايد توقع انتقاد داشت، رسانه‌ها انتقاد مي‌كنند حرف ورزشكاران را مي‌زنند چون مي‌بينند كه كار زمين مانده در اين ورزش زياد است حالا شما توقع داريد كه رسانه‌ها حرف نزنند و انتقاد نكنند؟ خب طبيعي است كه چنين انتظاري در تقابل صريح با رسالت رسانه‌هاست، يعني ما چشمانمان را ببنديم و هيچ نگوييم چون شما و معاونانتان رفتيد فرودگاه اتاق اجاره كرده‌ايد. شما و معاونانتان اگر امور مربوط را به درستي و در زمان خودش انجام دهيد نيازي به اجاره اتاق نداريد، مگر آنكه توقع داشته باشيد خبرنگار از ورزشكار چيزي نپرسد و ورزشكار هم با دستان خالي و فشار زندگي همه چيز را گل و بلبل توصيف كند. در نهايت اينكه جناب گودرزي درست گفتيد. متوليان يك امامزاده بايد حرمت آن را حفظ كنند كه البته به خود شما برمي‌گردد، شما حرمت ورزش را حفظ كنيد، شما به داد ورزش و ورزشكار برسيد، آن وقت هر كس پس گردني زد، رسانه‌اي‌ها تمام قد در دفاع از شما مقابلش سينه سپر مي‌كنند ولي وقتي خود متولي احترام امامزاده را حفظ نمي‌كند آن وقت بايد هم منتظر پس گردني باشد.
ارسال نظرات