رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی خبر داد؛
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی از رگبار باران و رعد و برق از اواخر هفته جاری در آذربایجان غربی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۲۷۸۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مهدی صابری اظهار داشت: آسمان استان طی روزهای آینده ابری خواهد بود و این بارش‌ها همراه با وزش باد در نقاط مختلف استان آذربایجان غربی است.

وی با اشاره به احتمال بارش پراکنده طی امروز، تصریح کرد: آسمان استان امروز صاف و از بعد از ظهر شاهد بارش‌های پراکنده در مناطق مختلف استان خواهیم بود و علاوه بر این، وزش باد نیز در اغلب مناطق استان دور از انتظار نیست.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت جوی استان طی روزهای آینده، اذعان داشت: آسمان استان فردا صاف تا قسمتی ابری و گاهی با وزش باد خواهد بود.

این مسئول از وزش باد شدید طی روزهای آینده خبر داد و اذعان داشت: از آخرین روز هفته جاری شاهد بارشهای پراکنده به همراه باد شدید خواهیم بود، به طوری‌که در روزهای پایانی این هفته گرد و خاک در استان حاکم می‌شود.

صابری با بیان اینکه از شنبه هفته آینده نیز بارش‌ها شدت بیشتری خواهد داشت، اظهار داشت: در این روز وزش باد شدت بیشتری خواهد داشت که به دلیل بار‌ش‌هایی پیش‌بینی می‌شود، پدیده گرد و غبار را شاهد نخواهیم بود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی اذعان داشت: تا اواسط هفته آینده نیز رگبار و رعد و برق و بارش باران در مناطق مختلف استان دور از انتظار نیست و در این روزها رگبار، رعد و برق و وزش باد نیز پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظرات