خبرهای داغ:
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی ماکو خبر داد؛

آبرسانی به 16 روستای ماکو

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی ماکو از آبرسانی به 16 روستای ماکو خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۲۷۸۰
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، علی حسن‌زاده اظهار داشت: آبرسانی به مناطق محروم یکی از اولویت‌های دولت بوده و در این خصوص شرکت آب و فاضلاب روستایی ماکو نیز اهتمام جدی دارد.

وی از آبرسانی به 16 روستای این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این اقدام در قالب مجتمع آبرسانی اجرایی می‌شود و از 70 درصد پیشرفت فیزیکی نیز برخوردار است که پیش‌بینی می‌کنیم این مجتمع نیمه نخست امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی ماکو با اشاره به اعتبار تخصیص یافته برای این پروژه آبرسانی، اذعان داشت: 70 میلیارد ریال برای آبرسانی به این تعداد روستا در شهرستان ماکو در نظر گرفته شده است.

این مسئول با اشاره به منابع تامین آب این روستاها، اذعان داشت: یک دهنه چشمه، منبع تامین آب این 16 روستا خواهد بود که با احداث مخزن 950 مترمکعبی این آب ذخیره‌سازی و تصفیه خواهد شد.

حسن‌زاده با اشاره به تعداد جمعیت روستایی بهره‌مند از این پروژه، اظهار داشت: با بهره‌برداری از این پروژه آبرسانی، مردم 16 روستای منطقه به تعداد 485 خانوار از نعمت آب شرب و سالم بهره‌مند خواهند شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی ماکو تامین آب شرب سالم و بهداشتی را یکی از مهمترین اقداماتی عنوان کرد که در سال جاری به آن توجه ویژه‌ای می‌شود و گفت: در تامین آب شرب به سلامت و مطلوبیت آب نیز توجه ویژه‌ای داریم.

ارسال نظرات