خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه اهر از پرداخت تسهیلات به مبلغ 22 میلیارد ریال برای طرح های خود اشتغالی و طرح های خدماتی، تولیدی بسیجیان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۲۷۷۰
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، عبدالحسین ایمانی، گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار برای بسیجیان این نهاد با تمهیدات لازم زمینه را برای فعالیت جمع قابل توجهی از بسیجیان در قالب طرح های پرورش ماهی، پرورش قارچ، زنبور عسل، باغداری، صنایع دستی و فرش فراهم کرده است.

وی، گفت: براساس تقسیم بندی انجام شده از سوی سپاه، اهر یکی از قطب های مرکزی در شما شرق استان و منطقه ارسباران لحاظ شده و به جهت موقعیت اقتصادی، کشاورزی و گردشگری از اهمیت ویژه ای در جهت اشتغالزایی و تحقق اقتصاد مقاومتی و بومی سازی متناسب با قابلیت های منطقه برخوردار بوده و دراین راستا سپاه اهر از همه ایده هایی که دارای توجیه اقتصادی بوده و زمینه ساز اشتغال پایدار برای اشتغال جوانان منطقه باشد حمایت می کند.

ایمانی از تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان با مدیریت سپاه اهر خبر داد و افزود: دراین کارگروه با همکاری بین بخشی ادارات و نهادها، طرح های مختلف بسیجیان در زمینه های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و پس از اعلام نظر کارشناسان و تأیید کارگروه تسهیلات لازم برای راه اندازی طرح های متقاضیان انجام می شود.

وی، حمایت از تولید ملی و کالاهای داخلی را برای حمایت از اشتغال پایدار و اتکا به توان ملی کشور یک ضرورت برشمرد و یکی از برنامه های اساسی این نهاد را در راستای تحقق شعار سال عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب و راه اندازی قرارگاه اقتصادی در این شهرستان برشمرد.

ارسال نظرات