خبرهای داغ:
معاون بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) گفت: چند سالی است که مقام معظم رهبری شعارهای سال را حول محور مسائل اقتصادی تعیین و اعلام می نمایند که این موضوع بیانگر حائز اهمیت بودن مسئله اقتصادی در شرایط کنونی کشور است.
کد خبر: ۸۶۶۲۷۶۵
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آقا بابایی افزود: مسئولان می بایست با تدبیر و برنامه ریزی مناسب و استفاده از تمام توان و ظرفیت کشور، این امر مهم را پیگیری و محقق کنند.

معاون بسیج سازندگیناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اظهار داشت: البته در این سال‌ها مسئولان در حد و توان خود، تلاش‌های خوبی را انجام داده اند منتها تا نتیجه مطلوب که همه طعم شیرین آن را بچشند هنوز فاصله داریم.

آقابابایی تصریح کرد: رهبری همواره چالش ها و موانع پیش روی کشور را به مسئولین و کارگزاران گوشزد کرده اند و هرگاه به مشکلی برخورد کرده‌ایم ناشی از بی‌توجهی به این رهنمودها بوده است.

وی تنها شرط تحقق مسئله اقتصاد مقاومتی را اقدام و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب دانست و اظهارکرد: تجربه نشان داده هرگاه به موفقیتی در عرصه‌های گوناگون رسیده‌ایم بدون استثنا در همه موارد به دلیل تدابیر حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری بوده است.

معاون بسیج سازندگیناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با اشاره به اینکه باید همه قوای کشور با یکدیگر هماهنگ عمل کنند، بیان کرد: اگر قوه‌ای بخواهد بصورت یکجانبه در جهت بهبود وضعیت اقتصادی گام بردارد توفیقی بدست نخواهد آمد. عملکرد اتحاد و هم دلی قوای کشور روحیه هم‌افزایی را ایجاد می‌کند و بنیه اقتصادی کشور را به جایی می‌رساند که آسیب‌ناپذیر باشد.

آقابابایی، خاطرنشان کرد: باید توجه کنیم که استکبار جهانی در صدد است تا با تقویت فضای دشمنی در ابعاد اقتصادی و اعمال تحریم ها، به تضعیف نظام و حکومت اسلامی مبادرت ورزد، لذا درک صحیح از این تخاصم و تهاجم بر همگان اعم از مردم و دولتمردان ضروری است.

وی در ادامه افزود: تنها نسخه نجات بخش کشور در شرایط کنونی در مقابل معضلات اقتصادی و ایجاد سپر مقاوم در مقابل دسیسه ها و توطئه های هزار رنگ استکبارجهانی، تحقق بخشیدن به الگوی اقتصاد مقاومتی است.

معاون بسیج سازندگیناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)گفت: سیاست اقتصاد مقاومتی، نیاز به کار کار‌شناسی دارد و با بسنده کردن به همایش‌ها و تبلیغات محیطی هیچگاه نمیتواند محقق شود، لذا لازم است فرهنگسازی و بسترهای مناسب برای اجرای این طرح فراهم شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کم کردن وابستگی‌ها، حمایت از تولید ملی، التزام به مصرف کالاهای ایرانی، تلاش برای استقلال و خوداتکایی اقتصادی و حرکت در مسیر رشد و تعالی کشور موجب افزایش عزت نفس، سربلندی و پیروی از فرمایشات نائب امام زمان، مقام معظم رهبری خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها