مورالی معاون مقیم دفتر عمران سازمان سازمان ملل متحد UNDP با علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانك صنعت و معدن دیدار و گفتگو كرد.
کد خبر: ۸۶۶۲۷۲۴
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری بسیج به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، در این دیدار افخمی بر اجرای راهبردهای بانك در تقویت مبانی فعالیت صنایع كوچك در قالب بانك صنایع كوچك و نیز ضرورت ارائه گزارش سنجش اثرات زیست محیطی برای طرحهای بزرگ در بانك تاكید كرد.

در نشست یاد شده طرفین توافق كردند كه در راستای كمك به تقویت مبانی توسعه اقتصادی در ایران در محورهای توسعه و تقویت صنایع كوچك، تدوین چارچوب مشترك برای ارزیابی و سنجش اثرات زیست محیطی طرحهای صنعتی و نیز آموزش راهبرد و رویکرد سازمان ملل متحد درخصوص تجزیه و تحلیل منفعت هزینه اجتماعی طرحها در قالب یك پروژه مشخص همكاری نزدیک داشته باشند.

مدیر عامل بانك صنعت و معدن و معاون سازمان ملل تاكید كردند تا در سریعترین زمان ممكن طرح همكاری مشترک با ارائه زمینه‌های آموزشی توافق شده را آغاز و همكاری میان مدت بانك و UNDP نیز در قالب پروژه همكاری توسط نمایندگان طرفین تهیه، مستند و پایش شود.

جهت گیری بانك در راستای كاهش بیكاری از طریق تقویت تامین مالی صنایع کوچک ونیز اهتمام به حفاظت از محیط زیست در راستای حمایت از رشد پایدار که راهبرد اصلی سازمان ملل متحد است،از مواردی بود كه در این دیدار مورد استقبال و تقدیر مورالی قرار گرفت.

گفتنی است مرتضی نادری مدیر آموزش و پژوهش و حمیدرضا ناظمی فرد مدیر امور ارزیابی طرح های بانك صنعت و معدن نیز در این جلسه حضور داشتند.
ارسال نظرات