مسئول جمع آوری و ساماندهی کمک های مردم به جبهه مقاومت گفت:‌دومین محموله کمک به جبهه مقاومت از شاهرود ارسال خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۶۲۷۲۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
حسین گرزین مسئول جمع آوری و ساماندهی کمک های مردم به جبهه مقاومت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: در راستای کمک به جبهه مقاومت دومین محموله خشکبار و پوشاک اهدایی مردم شهرستان شاهرود جهت اعزام به جبهه مقاومت در سوریه آماده اعزام است.

وی افزود: این محموله که بیش از یک تُن است شامل خشکبار و آجیل و پوشاک است که توسط دو دستگاه خودرو به جبهه مقاومت ارسال خواهد شد.

گرزین خاطر نشان کرد: اولین محموله کمک های مردمی شاهرود به جبهه مقاومت بیش از 3 تُن نان کاک بود که در آخرین روزهای سال 94 به سوریه ارسال شد و در این مدت نیز مردم شاهرود خشکبار و آجیل و پوشاک را به جهت کمک به محور مقاومت اهدا نموده اند.

مسئول جمع آوری و ساماندهی کمک های مردم به جبهه مقاومت بیان کرد: همچنان جمع آوری کمک های مردمی برای اعزام به جبهه مقاومت توسط پایگاه های بسیج و نهادهای مردم ادامه دارد و مردم ولایت مدار و ارزشی ما می توانند کمک های غیر نقدی خود را به این مراکز تحویل و کمک های نقدی خود را نیز به ستاد جمع آوری کمک به جبهه مقاومت در کانون جوانان بسیج شاهرود تحویل نمایند تا برای جبهه مقاومت در سوریه ارسال شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها