خبرهای داغ:
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود:

5 رشته تحصیلی دیگر دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به تصویب وزارت علوم رسید

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از تصویب 5 رشته تحصیلی دیگر این دانشگاه توسط شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری خبر داد .
کد خبر: ۸۶۶۲۷۱۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ مجید سلامی در گفت و گو با خبرنگاران گفت : با ارسال نامه ای از سوی معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری با جذب دانشجو در 5 رشته تحصیلی دیگر در این دانشگاه موافقت شد .

وی افزود : بدین ترتیب در مقطع دکترا یک رشته ،کارشناسی ارشد یک رشته ، کارشناسی پیوسته یک رشته و کاردانی در آموزشگاه سما وابسته به این دانشگاه 2 رشته مصوبه وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری را دریافت کرد .

سلامی اظهار کرد : رشته های یاد شده شامل شیمی گرایش شیمی فیزیک در مقطع دکتری ، مهندسی عمران گرایش ژئودزی در مقطع کارشناسی ارشد ، روانشناسی در مقطع کارشناسی پیوسته و نیز الکترونیک گرایش الکترونیک عمومی و نقشه کشی معماری گرایش معماری در آموزشگاه سما می باشد .

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بیان کرد : این دانشگاه با داشتن 276 رشته در مقاطع دکترای پزشکی ، دکترای تخصصی ، کارشناسی ارشد ، کارشناسی و کاردانی جزو یکی از دانشگاههای غنی به لحاظ تعدد رشته ها در سطح کشور است .

وی گفت : وجود امکانات استاندارد از جمله فضاهای ورزشی ، رفاهی ، خوابگاههای مجهز ، فضاهای آموزشی و محیطی زیبا، آزمایشگاههای پیشرفته در مقاطع مختلف کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا ، سایتهای مجهز به رایانه برای انجام امور دانشجویی و پژوهشی ، شش کتابخانه عمومی و تخصصی و ... این واحد را به بزرگترین واحد دانشگاهی استان سمنان تبدیل کرده است . سلامی تصریح کرد: علاقمندان می توانند برای اطلاع از توانمندیهای دانشگاه از جمله رشته های درسی به سایت دانشگاه به آدرس www.iau-shahrood.ac.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها