معاون استاندار و فرماندار شاهرود از افتتاح دو پروژه از چهار پروژه بزرگ شهرستان شاهرود توسط فرزند برومند استان جناب آقاي دكتر حسن روحاني بوسيله ويدئو كنفرانس خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۲۷۱۶
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سيدمحمدرضا هاشمي در گفت و گو با خبرنگاران گفت: پروژه‌هاي بيمارستان بهار (فاطميه) و پست ۶۳ به ۲۳۰ كيلو ولت نيروگاه شهيد بسطامي شاهرود از طريق ويدئو كنفرانس توسط عاليترين مقام اجرايي كشور افتتاح خواهد شد.

وي با اشاره به اهميت افتتاح اين پروژه‌ها براي شهرستان شاهرود، تاكيد كرد: پروژه "پالايشگاه نفت و گاز پيروزي" نيز فردا با حضور مهندس نعمت‌زاده وزير صنعت معدن و تجارت افتتاح مي شود.

هاشمي تصريح كرد: افتتاح طرح "آبگيري سد مجن و تإسيسات وابسته به آن" يكي ديگر از پروژه‌هاي بزرگ شاهرود است كه با حضور مهندس چيت‌چيان وزير نيرو افتتاح و بهره برداري خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ويژه شاهرود گفت: حضور همزمان سه وزير (بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، نيرو و صنعت، معدن، تجارت) از كابينه دولت تدبير و اميد در شهرستان شاهرود اتفاق منحصر به فردي است كه با تلاش خادمان مردم در شهرستان شاهرود و همكاري هيئت دولت محقق شده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها