مسئول بسیج کارگری استان:

کارگران نمونه استان چهارمحال و بختیاری تجلیل می شوند

مسئول سازمان بسیج کارگری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کارگران نمونه استان چهارمحال و بختیاری تجلیل می شوند. از اجرای 12عنوان برنامه محوری به مناسبت هفته کار و کارگر در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۲۶۸۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علی مردانی، در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر، گفت: برنامه های گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و روز قشر بسیج کارگری به مدت یک هفته در سطح استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

مردانی، افزود: 12 عنوان برنامه محوری در شهرستان های 9گانه استان به مناسبت گرامیداشت مقام کارگران سخت کوش برگزار و از کارگران و کارفرمایان نمونه استان تجلیل خواهد شد.

وی، ادامه داد: امروز جلسه هماهنگی برنامه های هفته کارگر در اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد و مقرر شده است؛ از خانواده 207 شهید کارگر استان و همچنین خانواده های کارگران بی بضاعت نیز دیدار شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان چهارمحال و بختیاری ، ادامه داد: دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان و ائمه جمعه شهرستانها،‌بازدید از صنایع و کارخانجات و عرض خداقوت به کارگران زحمتکش، تجلیل از خانواده شهید قلعه ای، شهید شاخص کارگری سال 95 و افتتاح دو پایگاه بسیج کارگری در شهرستان های شهرکرد و کیار از مهم ترین برنامه های گرامیداشت هفته کار و کارگر و بزرگداشت روز قشر بسیج کارگری در استان است.

وی، نواختن زنگ روز کارگر در آموزشگاه اندیشه شهرکرد با حضور مسئولان، تبیین اهمیت کار و مقام کارگر از منظر اسلام توسط ائمه جمعه وجماعات و فضاسازی و آذین بندی اماکن کارگری را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته کار و کارگر در سطح استان برشمرد.

به گزارش بسیج، 12 اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر است و نهم اردیبهشت سالروز تشییع و تدفین سردار شهید برونسی به عنوان روز قشر بسیج کارگری نامگذاری شده است که همه ساله در این روز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه کارگری به ویژه سردار شهید برونسی مراسمی ویژه در استانها برگزار می شود.

ارسال نظرات