خبرهای داغ:
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: نقش و وظیفه آمار همچون چراغی برای روشن‌کردن نقاط تاریک برای تصمیم‌گیری صریح و بی‌ابهام است.
کد خبر: ۸۶۶۲۶۸۳
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی، کتاب آمار نامه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به عنوان آمارنامه برتر در بین اداره های کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان های کشور انتخاب شد.

محمد سنجری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در خصوص ویژگی های این آمار نامه گفت: این آمار نامه در هشت فصل و 227 صفحه منتشر شده است که مجموعه اطلاعات و آمار درزمینه های اطلاعلات پرسنلی، حوزه ستادی و دستگاههای تابعه، شاخص های بازار کار، جمعیت و نیروی انسانی، تعاون، بازرسی کار، روابط کار، امور اجتماعی و فرهنگی، رفاه اجتماعی، پولی، مالی، اقتصادی و آموزش
می باشد.

وی افزود : نقش و وظیفه آمار همچون چراغی برای روشن‌کردن نقاط تاریک تصمیم‌گیری صریح و بی‌ابهام افرادی است که در حال تصمیم گیری می باشند .

وی گفت: توسعه بدون برنامه ریزی و برنامه ریزی بدون آمار و اطلاعات قابل تحقق نیست.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت:بدون آمار و اطلاعات دقیق برنامه‌ریزی نوعی ‌انشای‌ اقتصادی یا توسعه‌ای است که نمود عینی و عملی نخواهد داشت.

وی افزود : مبنا و زیر بنای هر نظام فعال فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی آمارهای دقیق و قابل اتکاست.

انتهای پیام/ 12165

ارسال نظرات
پر بیننده ها