خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فلاورجان:

دشمن می خواهد به مردم القا کند که یا تسلیم شوید یا بدبخت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فلاورجان با اشاره به سخنان حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) درحرم رضوی وشعار تاکید کرد: دشمن می خواهد به ملت ايران القاء کند که یا در برابر آمريکا تسلیم شوید یا به بدبختی و فلاکت دچار خواهید شد.
کد خبر: ۸۶۶۲۶۵۳
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان ؛ گردهمایی تبینی ترویجی فرهنگ نهادی در سپاه ناحیه فلاورجان برگزار شد دراین جلسه حجت الاسلام علی رئیسیان مسئول نمایندگی ولی فقیه دراین ناحیه مطالبی پیرامون شعارسال امسال بیان نمودند .

وی  تصریح کرد: حضرت امام خامنه ای امسال درجمع زائران حرم رضوی راهکار های اساسی برای تحقق شعار سال بیان نمودند که مادولتمردان و ما باید آنهارا مد نظرخود قراردهیم .

علی رئیسیان ادامه داد : سياستهاي استکبار و بخصوص و به‌طور خاص سياستهاي آمريکا اقتضا ميکند که وانمود کنند ملّت ايران بر سر يک دوراهي قرار دارد و چاره‌اي ندارد جز اينکه يکي از اين دو راه را انتخاب کند. آن دوراهي عبارت است از اينکه يا بايد با آمريکا کنار بيايند، يا بايد به‌طور دائم فشارهاي آمريکا و مشکلات ناشي از آن را تحمّل کنند و به بدبختی دچار شود.

وی درادامه افزود: ترجیح نامگذاری سال با شعاراقتصادی نسبت به شعارهای فرهنگی متآثر از نکاه کلی حضرت آقا به کشور در سال پیش رو بوده است که حضرت آقا اولویت امسال را اقتصاد می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین علی رئیسیان خاطرنشان کرد:یکی ازسیاستهای دشمن این است که این تفکر درواهی سازش یا بدبختی را اول از طریق تزریق در ميان نخبگان جامعه و بعد از آن به تدريج به افکار عمومي منتقل بشود.

ارسال نظرات