نشست مشترك هيات هاي اجرايي ، بازرسي ، نظارت و ستاد انتخابات شهرستان بافق براي برنامه ريزي هرچه بهتر و باشكوه برگزار شدن مرحله دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در محل فرمانداري بافق برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۲۶۲۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق:نشست مشترك هيات هاي اجرايي، بازرسي، نظارت و ستاد انتخابات شهرستان بافق براي برنامه ريزي هرچه بهتر و باشكوه برگزار شدن مرحله دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در محل فرمانداري بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در ابتدا با اشاره به حضور و مشاركت 96/2 درصدي مردم فهيم شهرستان بافق در انتخابات هفتم اسفند گفت : مردم هميشه در صحنه و فهيم بافق بار ديگر با همدلي و همصدايي با مشاركت حداكثري در انتخابات هفت اسفند ماه سال گذشته باعث افزايش مدالي ديگر در دفتر افتخارات شهرستان بافق شدند.

سيد مهدي طلايي مقدم با تاكيد بر رعایت اصل بی طرفی و قانونمندي در دور دوم انتخابات همچون دور اول ، خاطر نشان كرد: دولت بر آن عهدی که با مردم برای برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی با مشارکت حداکثری، متعهد بود و تمام تلاش خود را در سطح ملی برای عمل به این تعهد به کار گرفت.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات بسیار مهم است و باید در این راستا تبلیغات انجام شود، افزود: مرحله دوم انتخابات براساس اعلام ستاد انتخابات کشور 10 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

رئيس هيئت اجرايي انتخابات شهرستان بافق با اشاره به سخنان استاندار يزد مبني بر تشكر از مردم و عوامل اجرايي انتخابات در شهرستان بافق گفت : شهرستان بافق در حوزه تخلفات انتخاباتي كمترين گزارش و تخلف را داشته است و اين چيزي جز تعامل و وحدت بين مردم و مسئولان نيست.

طلايي مقدم بر برقراری فضاي نشاط سیاسی در حوزه انتخابيه به ویژه شهرستان بافق تأکید کرد و گفت: رسانه‌ها با بکارگیری تمام ظرفیت خود میتوانند به مشارکت حداکثری مردم شهرستان در مرحله دوم انتخابات کمک کنند.

كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان بافق در ادامه روساي هيئت هاي بازرسي و نظارت بر انتخابات شهرستان به برخي مشكلات دور اول اشاره كردند و خواستار نظارت دقيق بر مرحله دوم انتخابات شدند.

گفتي است برای برگزاری مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بافق 35 شعبه پیش بینی شده که 26 شعبه ثابت شهري و روستاي و 9 شعبه شعبه سیار است.


ارسال نظرات