صبا کمالی بازیگر سینما و تئاتر در گفتگویی پرده از برخی اسرار سینمای ایران برداشت. صبا کمالی از فاصله گرفتنش از این عرصه گفت.
کد خبر: ۸۶۶۲۶۰۶
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، صبا کمالی گفت: دیگر چند سالی است کارهای سینمایی انجام نمی دهم و از اینکه در حال تغییر مسیر شغلی هستم بسیار خوشحالم چرا که شرایط سینما کاملا با چند سال دیگر فرق کرده است.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون عنوان کرد: چند سالی است که دیگر کارهای سینمایی انجام نمی دهم این را هم باید بگویم که من از حدود شش سال پیش فوق لیسانس خودم را در رشته مدیریت بیزینس گرفتم و از آن زمان از عرصه سینما و تئاتر فاصله گرفتم و در واقع می خواهم فعالیت هایم را به سمت کارهای تجاری سوق دهم و خیلی از این موضوع خوشحال هستم. الان هم مدتی است که مجوز یک شرکت تبلیغاتی فشن را گرفته ام و می خواهم در این زمینه فعالیت کنم.

وی با اشاره به دوری اش از دنیای سینما گفت: من وقتی وارد این عرصه شدم شرایط خیلی محترمانه تر بود اوضاع هنر نسبت به چند سال اخیر چه از نظر مالی و چه از نظر اخلاقی خیلی بهتر بود ولی چند سالی است که شرایط به گونه ای دیگری است.

این بازیگر عنوان کرد: یک مقدار شرایط کاری وقیحانه شده است و من در شأن خودم نمی بینم که به سمت بازیگری پیش بروم مگر اینکه فضا خوب شود و کیفیت کارها افزایش پیدا کند در غیر این صورت من اجبار مالی برای کار بازیگری ندارم مضاف بر اینکه کار تئاتر را سالی یک بار انجام می دهم یعنی در زمانی که مخاطبان مرا در تلویزیون نمی بینند در تئاتر حضور دارم.

ارسال نظرات