در آیینی از 16 حلقه برتر حلقه‌های صالحین شجره طیبه در شهرستان ریگان تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۶۶۲۵۸۸
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  در آیینی از 16 حلقه برتر حلقه‌های صالحین شجره طیبه در شهرستان ریگان تجلیل به عمل آمد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان در این مراسم گفت: در شهرستان ریگان 614 حلقه صالحین شجره طیبه فعالیت می‌کند که امروز 16 حلقه برتر در شهرستان معرفی و تجلیل شدند.

احمد بدرآبادی هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت تربیتی بسیجیان، ایجاد فضای رقابت سالم و تشویق به ابتکارات بین اقشار مختلف بسیجیان عنوان کرد.

وی با تأکید بر اینکه در این جشنواره برترین‌های حلقه‌های صالحین شهرستان ریگان ‌معرفی شدند‌، تصریح کرد: 12 مربی، سه سرگروه برتر و یک سایت صالحین‌ توسط داوران انتخاب و مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه تشویق و ترغیب افراد فعال در حلقه‌های تربیتی صالحین از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است، ادامه داد: افرادی که به عنوان نفرات برتر ناحیه توسط داوران معرفی می‌شوند طبق دستورالعمل به مرحله استانی معرفی می‌شوند.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان نیز در این مراسم با تقدیر از فعالیت‌های حلقه‌های صالحین شجره طیبه در ریگان گفت: حلقه‌های صالحین ماموریت خود را در حوزه‌های فرهنگی به خوبی انجام می‌دهند‌.

حجت‌الاسلام محمد رضایی تصریح کرد: امروز جهاد در راه خدا، جهاد جنگ نرم است، دشمن جوانان ما را به سمت خود می‌کشد‌.

وی بیان داشت: میدان‌ امروز، میدان مبارزه با دشمن است و جوانان با تقویت خود در حلقه‌های صالحین با دشمن مبارزه می‌کنند.

در ادامه این مراسم از خبرنگار خبرگزاری فارس برای انعکاس فعالیت‌های حلقه‌های صالحین در ریگان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات