گامی در جهت کنترل و کاهش طلاق در استان بوشهر
مرکز مشاوره تخصصی خانواده "مهر" با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۶۲۵۸۳
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مرکز مشاوره تخصصی خانواده "مهر" با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر افتتاح شد.

آیت‌الله صفایی بوشهری در این مراسم گفت: با توجه به آمار بالای طلاق در استان، نیاز به کنترل  داشت و این مرکز هم بر همین مبنا طراحی‌شده است.

وی افزود: بانوان دانشگاهی و حوزوی، نگاه قرآنی و دینی نسبت به مقوله بانوان جامعه داشته باشند، محبت و صمیمیت در خانواده‌ها نتیجه این‌گونه فعالیت‌ها است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: ان شاءلله با ایجاد مراکز تخصصی مشاوره خانواده در سطح استان، شاهد کاهش چشمگیری در آمار طلاق باشیم.

در ادامه این مراسم خرم‌آبادی، از مشاوران این مرکز گفت: این مرکز، تقریباً با تمام مراکز مشاوره در سطح استان بوشهر متفاوت است که یکی از این تفاوت‌ها این است که تخصصی خانواده است و از بهترین روانشناسان دانشگاهی در سطح استان استفاده‌شده است.

خرم‌آبادی افزود: از دیگر تفاوت‌های آن، مجهز بودن به اتاق خانواده‌درمانی و اتاق مخصوص کودک است.

این مشاور خانواده با اشاره به راه‌اندازی واحد پژوهشی این مرکز مشاوره بیان داشت: با ایجاد واحد پژوهشی این مرکز مشاوره، کارشناسان و مشاوران به‌صورت هفتگی و ماهانه، جلسات تجزیه‌وتحلیل آسیب‌ها و راهکارها و جمع‌بندی اطلاعات مراجعین انجام می‌شود که بر همین مبنا دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی عمومی جهت بالا بردن سطح دانش روانشناسی و دیگر موضوعات مرتبط برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، در این مرکز مشاوره خدماتی از قبیل مشاوره فردی، مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده، تعارضات زناشویی، شکست عاطفی، اختلالات جنسی، فرزند پروری و اختلالات رفتاری کودکان ارائه می شود.
جهت تماس با مرکز مشاوره تخصصی خانواده "مهر" می توانید با شماره تلفن های 09036102292 و 07733534863 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس بوشهر، خیابان عاشوری، کوچه هتل یاس، بلوک 4 مراجعه کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها