خبرهای داغ:
مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه استان قزوین اظهار کرد: 670000نفر در طي سال گذشته از خدمات بهداشتي و در ماني سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین استفاده كرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۶۲۵۷۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاري بسيج از قزوين، دكتر حبيب الله سياهكالي مرادي در نشست مطبوعاتي با اصحاب رسانه  به تشريح برنامه هاي معاونت بهداشت درمان سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در هفته سلامت پرداخت.

دكتر حبيب الله سياهكالي مرادي در خصوص برنامه هاي هفته سلامت گفت: انسان اگر بخواهد رشد معنوي نماید بايد تن سالم نيز داشته باشد و ما براي ارتقا سلامت كار كنان خود با توجه به برنامه و چشم انداز 1404 را مد نظر داريم.

 وی با بیان شعار هفته سلامت خاطرنشان کرد: با توجه به هفته سلامت، روزجهاني بهداشت و شعار هفته در كشور به نام "هفته ديابت" نامگذاري شده است.

این مسئول افزود: معاونت بهداشت و درمان سپاه استان قزوین اظهار کرد: براي كار كنان خود برنامه‌هاي متنوعي در نظر داريم  و لذا تلاش ما اين است كه بتوانيم  اميد به زندگي را  در بين كاركنان و خانواده هاي سپاه صاحب الامر(عج) ارتقا دهيم.

برنامه هاي متنوع و شاد  در هفته سلامت  در سطح استان مختص سپاه پاسداران و خانواده هاي آنان بر گزار مي شود

 سياهكالي در ادامه افزود:  هفته سلامت از روز چهارشنبه با شعار سلامت و ايمني غذا با رويكرد كاهش و كنترل  قند خون آغاز می‌شود.

معاونت بهداشت و درمان سپاه استان قزوین اظهار کرد: برپایی ايستگاه هاي سلامت در پايگاه‌هاي مختلف براي كنترل قند خون، وزن  و فشار خون از برنامه‌های شاخص در هفته سلامت برای خانواده‌های سپاهی می‌باشد که در  دومين روز از  هفته سلامت، كنترل قند خون  در مراكز در ماني امام خميني و پاكروان از خانواده هاي كار كنان سپاه و پيشكسوتان را خواهيم داشت.

این مسئول اضافه کرد: در مراسمی با عنوان تحكيم خانواده و ترويج  سبك زندگي اسلامي و فرزند آوري، ازدواج و كسانيكه بيش از 4 فرزند دارند مورد تشويق قرار مي گيرند و جوايزي به آنان اهدا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در هفته سلامت در تيپ 82 استان و نواحي مختلف سپاه با استفاده از اساتيد و متخصصين  سخنراني ها و كار گاه هاي آموزشي با عنوان پيشگيري و ديابت بر گزار خواهيم كرد.

سیاهکالی اذعان کرد: ايمني در محيط كار و كاهش نرخ سوانح  و حوادث، بازديد بهداشتي فرماندهان از زير مجموعه هاي خود را خواهيم داشت و موتور سواراني كه از كلاه كاسكت استفاده مي كنند مورد تشويق قرار خواهند گرفت و در بحث كمربند ايمني نيز فر هنگ سازي خواهيم  داشت.

این مسئول در یادآور شد: برگزاری مسابقات ورزشی طناب کشی،پیاده رویی خانوادگی،حفاظت از محیط زیست از دیگر برنامه‌های این معاونت در هفته سلامت می‌باشد.

 

 

سياهكالي در خاتمه متذکر شد: سال گذشته در مراكز پاكروان  500000 نفر مراجعه كننده داشته ايم و با رضايت مندي بيش از 95 در صدي همراه بوده اند  و در پايگاه امام خميني ره نيز 170000 نفر  مراجعه كننده داشته ايم و از  اين پايگاه خدمات در ماني و بهداشتي دريافت كرده اند اما ما به عنوان يك نهاد انقلابي بايد سطح رضايت مندي و ارتقا را كيفيت خدمات را به بي نهايت برسانيم

 1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها