خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود تأكيد كرد؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود گفت: استفاده از ظرفیت حلقه های صالحین در امر اشتغالزایی اعضا و آموزش مهارت های مختلف در امر اشتغالزایی خانگی در جهت تعمیق روابط خانوادگی و جلوگیری از جدایی مادر خانواده از این فضا و ورود به جامعه مؤثر است.
کد خبر: ۸۶۶۲۵۷۴
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در گردهمایی سرگروه ها و مربیان صالحین بسیج جامعه زنان در حسینیه شهدا کانون جوانان بسیج شاهرود در سخنانی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و توجه به این فرمان رهبری اظهار کرد: بسیج مستضعفین با توجه به رویکرد دشمن در جنگ نرم حلقه های صالحین را در پایگاه ایجاد کرد و اصل کار در پایگاه ها را بر تربیت و پرورش و تعمیق بصیرت و معرفت بسیجیان قرار داد.

وی افزود: با توجه به اهمیت صالحین در بسیج و تبیین منویات رهبری در جامعه باید تلاش شود تا حلقه های صالحین ما در این امر مهم تلاش مضاعفی را داشته باشند و متربیان را در این جهت هدایت كنند.

فرمانده سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: حلقه های صالحین و حضور تعدادی از اعضا بسیج در این مجموعه خود فرصتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است و می توان از این پتانسیل و ظرفیت استفاده کرد.

وی تصریح کرد: اقدام و عمل ما با توجه به تاکیدات رهبری و در کلیات اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی ایشان کاملاً روشن است که مردم باید چه کاری انجام دهند و مسئولین چه وظیفه ای دارند و همه باید تلاش کنیم تا در این جهت حرکت نماییم.

دامغانی بیان کرد: استفاده از ظرفیت حلقه های صالحین در امر اشتغالزایی اعضا و آموزش مهارت های مختلف در امر اشتغالزایی خانگی در جهت تعمیق روابط خانوادگی و جلوگیری از جدایی مادر خانواده از این فضا و ورود به جامعه مؤثر است.

وی اظهار کرد: مشکل امروز ما این است که زنان ما در بیرون از خانواده حضور دارند و با مخاطرات فراوانی روبه رو هستند و بنیان خانواده و فرزندان از مهر مادر دور هستند اما با توجه به مهارت آموزی در صالحین و ایجاد اشتغال خانگی می توان این مشکل و معضل را حل کرد.

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه دشمن بر بنیان خانواده ها تمرکز كرده و زنان را هدف قرار داده است، گفت: بسیار از مشکلات ما از این است که خانواده های ما از آن استحکام برخوردار نیستند و آن هم به دلیل وجود ماهواره و مشکلات دیگری است که سبب اختلاف و تشکیک در این امر را فراهم می آورد.

وی عنوان کرد: ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم در جامعه اثرگذار باشیم و این اثرگذاری به گونه ای باشد که بسیج حضورش در جامعه و در عرصه ها و اقشار مختلف ملموس باشد و این به توجه ما در این امر و میزان اهمیت و دقت ما بستگی دارد.

در این گردهمایی مربیان صالحین به ارائه نظرات خود در امر اجرای برنامه های صالحین پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها