خبرهای داغ:
نخستین همایش استانی فعالان فرهنگی خراسان شمالی در سال جاری با محوریت «سبک زندگی جهادی» در بجنورد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۶۲۵۳۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، اصغر لنگری، مدیر کانون فرهنگی و هنری علامه امینی(ره) بجنورد گفت: همایش «سبک زندگی جهادی» یکی از موضوعات محوری موسسه خدمات مشاوره ای آستان قدس رضوی است که طی امسال در 32 استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این همایش در خراسان شمالی به همت کانون فرهنگی و هنری علامه امینی و دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، دوشنبه ششم اردیبهشت ماه جاری با حضور بیش از ۲۰۰ فعال فرهنگی در مجتمع فرهنگی لاله بجنورد برگزار می شود. 

لنگری با بیان اینکه این همایش یک روزه در قالب دو کارگاه آموزشی برگزار می شود، اظهارداشت: «حجت الاسلام وهاب زاده» و «حجت الاسلام غفوری منش» از اساتید حوزه و دانشگاه مباحث آموزشی این همایش را ارائه می دهند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری علامه امینی(ره) بجنورد در خصوص موضوعات کارگاه های آموزشی اعلام کرد: عرصه جهاد علمی و تولید علمی، جهاد فرهنگی و مبارزه با نفوذ فرهنگی دشمن، جهاد خدمات رسانی، تولید و جهاد اقتصادی و تولید ثروت، نشر معارف اهل بیت در دنیا و همچنین تبیین و ترویج مفهوم مبارزه دائمی خستگی ناپذیر از جمله موضوعات کارگاه ها به شمار می رود.

وی، ادامه داد: حق جهاده، سیره جهادی اهل بیت، لایه های جهاد، ارزش جهاد در قرآن و روایات، دامنه جهاد و راهکارهای ایجاد روحیه جهادی و تجهیز به ابزار جهادی از دیگر موضوعات قابل ارائه در همایش «سبک زندگی جهادی» است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها