مسئولان رفسنجان با خانواده شهدای کبوترخان دیدار و از چهار جانباز دفاع مقدس این دهستان تجلیل کردند.
کد خبر: ۸۶۶۲۵۱۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، امام‌ جمعه، فرماندار، رئیس بنیاد شهید، نماینده سپاه ناحیه رفسنجان و ... به‌ منظور دیدار با خانواده جمعی از شهدای دفاع مقدس به کبوترخان عزیمت کردند.
دیدار با خانواده شهید حسن حسنی که در سال 64 در آبادان و در سن 18 سالگی به شهادت رسیده است، شهید محمد حسنی در سن 20 سالگی در عملیات بیت‌المقدس به خیل شهدا پیوسته بود از جمله این دیدارها بود.

دیدار با خانواده جانباز شهید عباس حسنی نیز انجام شد، این شهید والامقام در سال 61 مجروح شده و سال 73 در عملیات رمضان به شهادت رسیده است.

خانواده شهید اصغر عرب‌بدوئی مورد دیدار قرار گرفت، این شهید سال 71 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل گشته و هفت فرزند نیز دارد.

در ادامه دیدار با خانواده دو شهید رضا و محمدرضا حسنی نیز انجام شد، رضا سال 72 در سن 19 سالگی در مریوان و محمدرضا در سن 17 سالگی سال 61 در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به شهادت رسیده است.

علی رنجبر شهید والامقام دیگری بود که امروز مسئولان با خانواده وی دیدار کردند، این شهید سال 63 در سن 18 سالگی در عملیات بدر به شهادت رسیده است.

همچنین در حاشیه این دیدارها از چهار جانباز و آزاده سرافراز کشورمان نیز دلجویی و از آنها تجلیل به‌ عمل آمد.

عسکری جانباز 45 درصد، قاسم حسنی آزاده و جانباز 40 درصد و حسین کریم‌زاده جانباز شیمیایی 45 درصد و محمد حسنی جانباز 50 درصد افتخارآفرینانی بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات