تيم هندبال هپکو اراک عصر روز دوشنبه در هفته ششم دور دوم مسابقات ليگ برتر هندبال كشور، میزبان تيم مس کرمان بو که بازی را به این تیم واگذار کرد و در خانه شكست خورد .
کد خبر: ۸۶۶۲۵۰۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸

خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

مسابقات لیگ برتر هندبال کشور با شرکت ۱۱ تیم در دو گروه پنج و شش تیمی از سال گذشته آغاز شده بود که در مسابقات مرحله نخست از یازده نیم شرکت کننده، هشت تیم به مرحله دوم راه یافتند.

تا هفته پنجم مرحله دوم مسابقات لیگ برتر هندبال کشور، تیم هندبال هپکوی اراک در ردیف هفتم و تیم مس کرمان در ردیف چهارم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر کشور قرار داشت.

در این مسابقه هر دو تیم با انگیزه کسب امتیاز بیشتر و صعود به جایگاه بالاتر در جدول رده بندی لیگ، وارد زمین شدند که در نیمه اول، بازی با تساوی ۱۰-۱۰ پایان یافت.

در نیمه دوم مسابقه، بازی پایاپای پیش رفت و هیچیک از دو تیم نتوانستند بیش از یک امتیاز از دیگری پیشی بگیرند و در پایان نیمه دوم شرایط به نفع تیم هندبال مس کرمان تغییر کرد و در حالی که تابلوی سالن مسابقات امتیاز ۱۹ بر ۱۸ را به نفع تیم هندبال مس کرمان نشان می داد سوت پایان بازی به صدا درآمد.

سید محمود موسوی، سرمربی تیم هندبال مس کرمان در حاشیه این بازی گفت: با توجه به جایگاهی که هر دو تیم در جدول دارند و به مرحله دوم مسابقات راه یافته اند این مسابقه اهمیت زیادی داشت و بازیکنان هر دو تیم خوب ظاهر شدند.

وی افزود: همین تلاش دوجانبه سبب شده بود امتیازات مسابقه نزدیک به هم باشد و پایاپای پیش برود.

گفتنی است در این مسابقه مهدی موسوی و علی گنجی از تیم هندبال هپکوی اراک و سیدمسعود نعمت زاده و محمد غلامی از تیم هندبال مس کرمان از داور اخطار دریافت کردند.






ارسال نظرات