خبرهای داغ:
رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین‌(ع):

فضای زیارت توأم با آرامش برای زائران حرم‌های شیراز فراهم شود

طاهری گفت: باید فضای زیارت راحت و با آرامش مردم و زائران حرم‌های مطهر فراهم شود که این مطالبه مردم این شهر از مسئولان و منتخبان استان است.
کد خبر: ۸۶۶۲۴۸۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸
نخستین مراسم غبارروبی و عطر‌افشانی آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع)  با حضور مردم، زائران و مجاوران و نمایندگان فارس در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از جمله آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس، آیت‌الله سیدعلی‌اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، آیت‌الله سیدمحمد فقیه امام جمعه نی‌ریز و آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه و نماینده مردم کهگیلویه و بویر احمد در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمحی‌الدین طاهری، رئیس هیئت امنای این آستان مقدس در این مراسم با بیان اینکه حرم‌های مطهر و بقاع متبرکه در شهر شیراز و استان فارس نگین درخشان ولایت در جنوب کشور هستند، گفت: مردم ما علاقه و ارادت وصف ناشدنی به حرم‌های مطهر دارند که این حرم‌ها نگین درخشان فارس و کشور هستند.

طاهری اظهار کرد: این حرم‌های مطهر مأمن آرامش و حضور بسیاری از مردم هستند که انتظار است مسئولان استان و منتخبان مردم توجه ویژه‌ای به این حرم‌ها داشته باشند.

دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه حرم‌های مطهر شیراز در بافت تاریخی و فرهنگی شهر قرار دارند، اضافه کرد: بافت تاریخی و فرهنگی شهر شیراز معضلات و مشکلات فراوانی دارد که همه مسئولان باید برای رفع این مشکلات همت ویژه کنند.

وی با تصریح اینکه با رفع مشکلات پیرامونی این حرم‌ها زمینه آرامش و حضور بیشتر زائران و درخشش این حرم فراهم می‌شود، گفت: باید فضای زیارت راحت و با آرامش مردم و زائران این حرم‌ها در شیراز فراهم شود که این مطالبه مردم این شهر از مسئولان و منتخبان استان است.
یادآور می‌شود، در این آیین که برخی از مدیران کل استان نیز حضور داشتند ضمن قرائت اذن دخول، زیارت عاشورا، دعای توسل و فرج و صلوات خاصه قرائت شد و همچنین مداحان به مناسبت‌ ولادت امام نهم شیعیان مدیحه‌سرایی کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار