خبرهای داغ:
در دارالمؤمنین صورت گرفت

برگزاری نخستین همایش بانوان شوراهای اسلامی شهرستان‌های فارس

نخستین همایش بانوان عضو شوراهای اسلامی شهرستان‌های استان فارس به میزبانی دارالمؤمنین جهرم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۲۴۷۸
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸

نخستین همایش بانوان شوراهای اسلامی استان فارس  با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری فارس، رئیس شورای اسلامی این استان، مشاور عالی شورای اسلامی فارس، فرماندار ویژه جهرم، شهردار این شهر، اعضای شورای اسلامی شهرستان جهرم و برخی از مسئولان محلی به میزبانی دارالمؤمنین برگزار شد.

در این همایش رئیس شورای اسلامی فارس با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: شعار انقلاب اسلامی ایران استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است که استقلال سیاسی، نظامی و نیمی از استقلال فرهنگی حاصل ‌شده است و استقلال فرهنگی در پی تحقق استقلال اقتصادی کشور محقق می‌شود.

محمد نعمتی با تأکید بر اینکه یکی از وظایف شوراهای اسلامی فرهنگ‌سازی و ایجاد استقلال فرهنگی است، گفت: باید در زمینه کار و تلاش و جلوگیری از مصرف کاذب در جامعه برنامه‌ریزی شود.

رئیس شورای اسلامی استان فارس با ارائه راهکارهایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، افزود: دولت باید ارزش پول ملی را افزایش دهد، نسبت به تقویت و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، مدیریت صادرات و واردات تلاش کند و مردم نیز در سبک زندگی خود تجدید نظر کنند و بهترین شورا شورایی است که چشم‌انداز 20 ساله داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها