فرمانده سپاه تنگستان از برگزاری جشن باشکوه میلاد امام علی (ع) در جوار امام زاده موسی بن جعفر و در منطقه گردشگری آبگرم اهرم خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۲۴۵۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ محمد علی ملاکی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: جشن باشکوه میلاد امیر مومنان امام علی (ع) با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان تنگستان در فضایی کاملا شاد و متنوع برگزار خواهد شد.

وی ضمن دعوت از کلیه تنگستانیها برای حضور در این مراسم شکوهمند گفت: اجرا برنامه های شاد و برگزاری هر چه باشکوه تر مراسمات شادی و اعیاد ائمه اطهار به صورت متنوع تر از سالهای گذشته در دستور کار ماست که به حول و قوه الهی قصد داریم این برنامه ها با محوریت بسیج و همکاری ادارات و نهادها در سطح شهرستان برگزار شود.

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان گفت: امام علی(ع) محور وحدت امت اسلامی بوده است و نیز شخصیتی بود که در حساس‌ترین شرایط شکل‌گیری تاریخ اسلام بر وحدت امت اسلامی می‌اندیشید.

وی گفت: به مناسبت فرا رسیدن سیزدهم رجب سالروز میلاد مولی الموحدین، أمیر المؤمنین حضرت علی (ع) و روز پدر، مراسم جشن میلاد این امام بزرگوار و بزرگداشت مقام پدر چهارشنبه 1 اردیبهشت ساعت 20:30 در آبگرم اهرم جشن باشکوه میلاد ولایت برگزار خواهد شد.


ارسال نظرات