با حضور نامزدهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان گفت: نشست‌های تخصصی ویژه انتخابات با حضور نامزدهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۲۴۳۶
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ امین بیات اظهار کرد: با توجه به نزدیکی زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، برنامه‌ریزی برای برگزاری نشست‌های تخصصی در این رابطه انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت بیش از پیش مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه زنجان و طارم، اضافه کرد: سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان در بحث روشنگری و تبیین اهمیت انتخابات و همچنین انتخاب اصلح، همایش‌ها و نشست‌هایی برگزار می‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان با تاکید بر اینکه فضای برگزاری انتخابات در زنجان آگاهانه و پرشور شود، تصریح کرد: مجلس آینده باید مجلسی قوی باشد که به صورت ویژه وضعیت معیشت مردم را مورد توجه خود قرار دهد.

بیات با تاکید بر اهمیت سخنان رهبر در رابطه با اینکه نماینده مجلس باید انقلابی بوده و کشور را به دشمن نفروشد، ابراز کرد: در راستای توجه به وضعیت اقتصادی و زندگی مردم باید مطالبه مردمی از عملکرد نمایندگان مجلس صورت بگیرد.

وی ادامه داد: کار نماینده مجلس، توجه به وضعیت زندگی مردم و مشکلات آنها است که در این راستا نیز نمایندگان استان زنجان نیز در مجلس آینده باید موضوع بیکاری و وضعیت اقتصادی جوانان و مردم را از اهم موضوعات کاری خود قرار دهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان با اشاره به اینکه مردم استان نیز در این راستا باید بهترین انتخاب را برای مجلس انجام دهند، بیان کرد: برای پیشرفت عمران و آبادانی کشور و همچنین استان زنجان حضور نمایندگان شایسته از حوزه زنجان و طارم در مجلس آینده ضرورت دارد.

بیات در ادامه با بیان اینکه طبق سخنان شهید بهشتی «دانشجو موذن جامعه است»، اظهار کرد: سازمان بسیج دانشجویی استان تلاش دارد تا این نقش را در جامعه و دانشگاه به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

وی تصریح کرد: در همین راستا برنامه‌های سخنرانی با حضور کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دانشگاه‌ها توسط سازمان بسیج دانشجویی استان در راستای مطالبات دانشجویان  در حال برنامه‌ریزی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به آثار موثر برگزاری سومین جشنواره افسران جوان جنگ نرم زنجان در سال گذشته، برنامه‌ریزی و رایزنی برای برگزاری دور جدید این جشنواره در استان زنجان در حال انجام است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان در پایان اظهار کرد: درصورت برگزاری این جشنواره در استان زنجان در سال جاری، موضوعات جدید و مهمی همچون کانال‌های تلگرامی مورد بحث و نتیجه‌گیری قرار خواهد گرفت.

انتهنای پیام/

ارسال نظرات