خبرهای داغ:
سرهنگ اسماعیل جمشیدی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد معرفی شد.
کد خبر: ۸۶۶۲۴۱۴
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرماندار اسدآباد امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان اسداباد اظهار داشت: سرهنگ علی‌بخشی با پرهیز از امنیتی کردن شهرستان، اقدامات خوبی را در سطح شهرستان انجام داد‌.

مسعود بکایی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌هایی که در جامعه وجود دارد نقش نیروی انتظامی را بیش از پیش مهم جلوه می‌دهد، افزود: نیروی انتظامی اسدآباد با وجود کمبودها و مشکلات توانسته به خوبی وظایف خود را انجام دهد.

وی تاکید کرد: نظم‌بخشی و اداره انتخابات در شهر یکی از سنگین‌ترین وظایف نیروی انتظامی بود که به خوبی از عهده آن برآمد.

فرمانده سابق انتظامی اسدآباد نیز در این جلسه به برخی از اقدامات خود در نیروی انتظامی اسداباد اشاره و بیان کرد: برخورد و کنترل توزیع‌کنندگان مواد مخدر، کنترل سارقین در ایام نوروز، برخورد با اراذل و اوباش برخی از اقدامات نیروی انتظامی در سال گذشته بوده است.

سرهنگ داود علی‌بخشی گفت: برخورد با قاچاقچیان و کشفیات مواد مخدر نسبت به سال 93 بیش از سه برابر در اسدآباد رشد داشته است.

وی عنوان کرد: بهسازی مقرهای درون‌شهری و برون‌شهری، تعامل با سازمان‌ها و ادارات، برخورد با تهاجمات فرهنگی، مدیریت ایام خاص به خصوص چهارشنبه سوری و انتخابات برخی دیگر از اقدامات نیروی انتظامی بوده است.

در این مراسم سرهنگ داود علی‌بخشی تودیع و سرهنگ اسماعیل جمشیدی معارفه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات