خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد
فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به برخی از مهم‌ترین اقدامات انتظامی اسدآباد گفت: تصادفات درون شهری در این شهر 100 درصد و در برون شهری 42 درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۸۶۶۲۳۹۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سردار حاجی محمد مهدیان‌نسب امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان اسداباد اظهار داشت: نیروی انتظامی استان همدان سال گذشته در کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در نگهداشت اموال 28 درصد رشد داشته است.

وی به برخی از مهمترین فعالیت‌های نیروی انتظامی در استان اشاره و عنوان کرد: ماموریت نیروی انتظامی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در برخورد با قاچاق کالا و جلوگیری از ضرروزیان می‌تواند برای مردم موثر است.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: با توجه به موقعیت خاص استان همدان و ورود انواع کالای قاچاق به استان، نیروی انتظامی همه یگان‌های خود را برای مقابله باقاچاق به کار برده است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات نیروی انتظامی استان در سال اقتصاد مقاومتی، جلوگیری از تلفات جانی و از بین رفتن ثروت افراد بوده است.

مهدیان نسب با بیان اینکه در سال گذشته تعداد هشت ایستگاه عفاف و حجاب در استان ایجاد شده است، اظهار داشت: خوشبختانه اسدآباد مشکلی در حوزه عفاف و حجاب ندارد و این ایستگاه‌ها در مرکز استان ایجاد شده است‌.

وی با بیان اینکه مدیریت در نیروی انتظامی از جنس بحران است، تاکید کرد: دعواهای قومی و قبیله‌ای در اسدآباد نسبت به سال‌های گذشته کاهش چشم‌گیری داشته است‌‌.

فرمانده انتظامی استان همدان به برخی از مهم‌ترین اقدامات انتظامی اسدآباد اشاره و بیان کرد: تصادفات درون شهری در این شهر 100 درصد و در برون شهری 42 درصد کاهش داشته است، در حالی که تصادفات در سطح کشور تنها هفت درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی کلاه ایمنی در بین موتورسواران روستاهای شهر به صورت رایگان توزیع شده است، افزود: سال گذشته تعداد یک هزار و 115 خودرو و 3 هزار و 200 دستگاه موتور‌سیکلت متخلف دستگیر شده است.

مهدیان‌نسب به کاهش سرقت در نوروز امسال اشاره و تاکید کرد: کاهش 30 درصدی سرقت در نوروز امسال نسبت به سال‌های دیگر، نشان از تلاش‌های شبانه روزی فرمانده انتظامی شهرستان بوده است‌.

وی تصریح کرد: کاهش 200 درصدی تصادفات منجر به فوت در درون‌شهری و 47 درصد در تصادفات برون‌شهری از دیگر آمار چشم‌گیر شهرستان اسدآباد است‌‌.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: بیش از 402 هزار نفر تحت آموزش‌های همگانی در سال گذشته قرار گرفتند که در صورت همکاری سایر سازمان‌ها این رقم به 500 هزار نفر افزایش می‌یابد.

مهدیان نسب اظهار داشت: سامانه 197 نیز شبانه‌روز پاسخگوی مردم و آماده شنیدن انتقادات مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات