خبرهای داغ:
سردار شهید «فتح الله نظری» به عنوان شهید شاخص شهرستان ملایر در سال 95 معرفی شد.
کد خبر: ۸۶۶۲۳۹۲
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار شهید «فتح الله نظری» به عنوان شهید شاخص شهرستان ملایر در سال 95 انتخاب شد.

گفتنی است؛ شهید «فتح الله نظری» متولد دوم تیر ماه 1342 در روستای زیرابیه بوده که در تاریخ 15 مرداد ماه 1361 در منطقه کوه های آق داغ قصر شیرین به شهادت رسید.

شهید فتح الله نظری در سن 18 سالگی در سپاه عضویت پیدا کرد و در سال 1361 و در سن بیست سالگی به درجه رفیع شهادت رسید.

پیکر پاک و مطهر این شهید 32سال در گمنامی بوده تا اینکه در تاریخ 25 بهمن ماه سال 1391 در عملیات جست و جوی نور در منطقهقصر شیرین تفحص شد.

پس از تفحص پیکر این شهید به دلیل اینکه این شهید مدارک شناسایی به همراه نداشت با انجام نمونه گیری از استخوان‌های ایشان به عنوان شهید گمنام در تاریخ 25 فروردین 1392 همزمان با شهادت حضرت فاطمه(س) در پایگاه شکاری تبریز به خاک سپره شد.

با انجام نمونه گیری از پدر این شهید حبیب الله نظری و خواهر این شهید و مطابقت دادن با نمونه گرفته شده از پیکر پاک شهید نظری در تاریخ چهارم بهمن ماه 1393 این شهید شناسایی شد .

وصيت‌نامه

بسم الله الرحمن الرحيم
الذين اذا اصابتهم مصيبه قالوا انا لله و انا اليه راجعون
اگر كسى از ترس دشمن فرار كند, چگونه مى توان در آخر لبه هاى تيز شمشير را تحمل كند
.
با درود به رهبر كبير انقلاب اسلامى ا يران, خشم طوفنده عليه ظالمان جهان و با درود بر تمامى شهيدان راه حق و حقيقت عنوانى را تحت وصيت نامه شروع مى كنم
.
شهيد شمعى است كه مى سوزد ,به اطراف خود روشنايى مى بخشد. حركت عظيم انقلاب اسلامى ايران از اول تا حال تمام حالات خود را بر عليه طاغوتيان جهان داشته و مبارزه مى كند و تا آخر كه اين انقلاب بر تمامى سرزمينهاى جهان فرارسد و كاخ ستمگران را واژگون كند، آن هم با رهبري نايب مهدى (عج) امام خمينى، اميد آن است كه ملت ايران بيدار شوند و با وحدت منسجم خود و يكپارچه شدن امت اسلامى، قيام كرده و كشورهاى مستضعف را از چنگال درندگانى همچون آمريكا ، شوروى و غيره رها سازند
.

ملت مظلوم جهان به پا خيزيد، به پا خيزيد و دست در دست يكديگر دهيد، وحدت خود را منسجم كنيد كه با وحدت شما كاخ ستمگران واژگون است. ملت دنيا بيدار شويد و جوانان جانباز ايران را سرلوحه خود قرار دهيد كه ايران واژگون كننده كفر است.

به خدا سوگند ياد مى كنم تا آخرين نفسى كه در روى زمين نداى مظلومى به گوش مى رسد از پاى نخواهم نشست و تا آخرين قطره خونم در راه اسلام و قرآن خاموش ننشينيم و لحظه اى در برابر منافقان داخلى سازش نخواهم كرد, اگر چه بدنم را قطعه قطعه كنند نخواهم ايستاد.

از بعثيان مزدور عراقى هيچگونه ترسى ندارم چرا كه راهم را از قبل انتخاب كرده ام و با تمام توان با همت رزمندگان, اين سربازان روح الله نابود مى سازم صداميان را، مى كشم و كشته مى شوم و امام عزيزم را تنها نخواهم گذاشت چرا كه مرا از ظلمت به روشنايى رساند، از ظلمت نجاتم داد تا اينكه ملت مستضعف جهان را از زير چكمه‌هاى وحشيان و درندگان جهانخوار رها ساخت .تخت و تاج ظالمان را ويران كرد وجهان را از ظلمت به روشنايى تبديل نمود.
بله به دنيا ثابت كرد و آزاد ساخت ملت در بند را و نابود ساخت كفار و منافقان را. درود و سلام برتو اى پير جماران نشين، سلام بر تو اى روح خدا و اى يارى گر دين خدا
.
اى امام ,به خون سرخ استاد شهادت ,حسين (ع ) سوگند ياد مى كنم كه اگر دست و پايم كنار اندازند و نتوان از خود حركتى داشت، با زبانم فرياد مى كشم: من امام عزيزم را كه يارى دهنده قرآن محمد است، تنها نخواهم گذاشت
.
اى منافقان و اى كافران از خدا بى خبر، اگر على اكبر حسين را در كربلا شهيدش كردند و ديگر حسين (ع ) اكبرى و قاسمى نداشت تا او را يارى كند هم اكنون حسين زمان بيست ميليون على اكبر جوان دارد، هر گاه طلوعى ها را شهيد كنيد برادر ش نظرى سلاحش را بر دست مى گيرد و قلب تو را نشانه مى رود
.
چه خيالى بر سر دارى منافق ,مگر چشم تو را بسته اند، مگر چشمهاى شما حكومت الله را مشاهده نكرده است، مگر سربازان جانباز خدا را كه صف به صف براى نابودى شما سلاح را بر دست گرفته و عاشقانه جان خودشان را فداى اسلام مى كنند، آيا آنها را نديده‌ايد
.

شما اى ملت عزيز ايران، وحدت كلمه را حفظ كنيد، وحدت خود را مستحكم كنيد و به جبهه ها برويد وسلاح بر دست گيريد كه مرگ صدام و آمريكا فرا رسيده است. سلاح در دست گيريد كه اربابان صدام ديگر توان مقابله با پاسداران روح الله را ندارند.
اى برادران به پا خيزيد كه قرآن در جهان پيروز گشته و ستمكاران از ترس خدا نابود گشته اند. برادران مسلمان، در نماز دشمن شكن جمعه كه تيرى است بر قلب دشمن با صفوف فشرده و هر چه با شكوه تر شركت كنيد تا اين منافقان از خدا بى خبر در ميان شما رخنه نكنند.

ياد شهيدانتان را زنده نگه داريد و هرگز هدف و مقصد تمام شهيدان ما كه بر پايدارى جمهورى اسلام است و براى زنده نگهداشتن اسلام در اين راه جان خود را فدا و شهيد شده اند را فراموش نكنيد و هميشه در ذهن خود به كلمه شهيد توجه كنيد.

اگر خداوند سعادتى به من دهد و آنگونه خالص شده باشم, اميدوارم بتوانم خون خود را در پهن دشت كربلاى ايران ريخته و شهيد راه حق و حقيقت شوم.

شهيد نمى ميرد، شهيد زنده و جاويد است و در بالاترين و والاترين درجه در جايى كه چشم ما آن را نمى بيند و در جايى كه ما فكر آن هم نمى كنيم به زندگى خود ادامه مى دهد .

خداوند هر كس را كه خالص شده باشد و آنگونه باشد كه خدا مى خواهد بهترين كارى براى او مى تواند انجام دهد اين است كه او را شهيد كند, يعنى شاهد بر تمامى جهان قرار دهد .
در پايان به پدر ومادرم سلام عرض مى كنم و از شما مى خواهم كه در اين برهه از زمان كه خدا به جوانان مهربان روح الله شهادت را هديه مى كند، دعا كنيد و از خدا بخواهيد كه اين سعادت عظيم را به فرزند شما و ديگر برادران كه عاشق شهادت در راه خدا هستند ,عطا كند .والله كه اگر از اين فيض عظيم جا بمانيم ديگر در صف شاهدان نخواهيم بود.

پدر ومادر مهربانم 22 سال است شما براى من زحمت كشيده ايد و من هم در جواب اين همه زحمات شما سكوت نموده و نتوانسته جوابى دهم، پس شما بر من حق داريد، مرا حلال كنيد كه رو سفيد به ميهمانى شهيدان شاهد بروم .
برادر و خواهر عزيزم شما را به خدا سوگند مى دهم مبادا لحظه اى گفته هاى تو خالى منافقين را گوش كنيد و شما هم بعد از شهادت برادرتان كه از خودتان جدا شده، سلاحم را برداريد و بر قلب دشمن نشانه روید
.
دوستان عزيزم شما هم راه جوانان شهادت طلب پيشه كنيد كه اين خود نيز يك سعادت است و اين سعادت نصيب هر شخص نخواهد شد. به شما بازماندگان عاجزانه پيام مى دهم كه بعد از شهادت من كه اين شهادت روز عروسى و روز سعادت من است ,حتى قطره اى هم اشك نريزيد و به يكديگر كه رسيديد اين عروسى (شهادت ) را تبريك بگوييد.

مبارك باد و شاد باش بگوييد، اگر جسمم به دست شما آمد براى تحويل دادن به خدا عجله كنيد كه من به هدف رسیده ام، جسد مرا با كفنى كه روز اول انتخاب كرده ام و رنگ آن سبز است ,يعنى همين لباس پاسداريم بر كنار برادر شهيدم حسين طلوعى در زیرابید به خاك بسپاريد.

اين جمله را فراموش نكنيد پدر جان، حقوقم و تمامى اثاثيه خانه ام را به جنگ زدگان و فقرا تقسيم كنيد. هيچ گونه بدهى ندارم که بپردازم و اگر كسى از من در خواست طلب نمود، بپردازيد در آخر از تمامى دوستان و عزيزانم خدا حافظى مى كنم .

خدايا خدايا تا انقلاب مهدى خمينى را نگهدار
به اميد جهانى شدن حكومت اسلامى در سرتا سر جهان به رهبريت مهدى و نايب بر حقش امام خمينى
.
با درود به رهبر كبير انقلاب اسلامى و با سلام بر تمامى شهيدان اسلام و امام زمان (عج ) به اميد زيارت كربلا
.
تاکید می کنم، جسد مرا با لباس پاسداريم كه در منطقه با خون خود رنگين شده است بدون غسل و كفن در كنار برادر عزيزم سيد حسين طلوعى كه از برادر تنى خودم عزيز تر بود به خاك بسپاريد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات