کد خبر: ۸۶۶۲۳۸۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در مراسم گرامیداشت شهدا در حسینه ثارالله جزیره خارگ اظهار داشت: توجه و توسل به شهیدان و حفظ حرمت بازماندگان آنان موجب رفع گرفتاری‌هاست زیرا خانواده شهداء با خدا معامله کردند، شهیدان که در این کارزار، به مقامات عالیه دست یافتند ولی فراق آنها برای خانواده مشکل است.

حجت‌الاسلام تشکری نفس آیین گرامیداشت شهداء و ایثارگران را بسیار ارزشمند و فرصتی مغتنم برای قرابت به خداوند دانست و تصریح کرد: حفظ حرمت و منزلت ایثارگران و خانواده شهداء در عمل و نه فقط به صورت شعاری وظیفه همه است.

وی گفت: درقرآن کریم شهادت به مثابه تجارت با خدا آمده است و کسانی که ایمان آورده‌اند با جان و مال خود  در راه خدا جهاد می کنند که اگر شهید شوند مرده نبوده بلکه زنده‌اند و اجر و روزی خود را نزد خدا دریافت می‌کنند.

مدیر کل بنیاد شهید استان؛دلیل نبود اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در خارگ را جمعیت محدود ایثارگران و خانواده شهداء در این جزیره دانست و ادامه داد: با پی گیری‌های بنیاد شهید استان و به علت موقعیت ویژه این جزیره، مجوز تشکیل اداره بنیاد شهید در خارگ صادر شده است.

گفتنی است در این آیین، سید اسماعیل موسوی با سابقه 15 سال مسؤولیت بنیاد شهید شهرستان دشتستان به عنوان مسؤول و خادم ایثارگران و خانواده شهداء در جزیره خارگ معرفی شد.

ارسال نظرات