نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: اگر در مدیریت کشور انقلابی عمل نکنیم دچار چالش می‌شویم و این موضوع باید مدنظر همه متولیان قرار گیرد.
کد خبر: ۸۶۶۲۳۷۱
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام یدالله غلامی در نشست شورای ناحیه و مسئولان دفاتر بسیج دانشجویی استان در ساری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب امسال را به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری کردند و این موضوع باید به عنوان مطالبه دانشجویان در سطح دانشگاه‌ها تبدیل شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران افزود: توجه به مباحث اقتصادی یکی از نیازهای اساسی کشور است و رهبر معظم انقلاب در 13 سال در نام‌گذاری سال‌ها به این موضوع توجه دارند.

وی با بیان اینکه در جامعه دانشگاهی اقتصاد مقاومتی باید به عنوان مطالبه جدی دانشجویان تبدیل شود، افزود: امسال نیز رهبر معظم انقلاب تاکید جدی‌تری بر مسائل اقتصادی کردند و این موضوع نیز در حوزه دانشجویی باید پیگیری شود.

غلامی به ظرفیت مناسب کشور در تولیدات انواع کالاهای مختلف اشاره کرد و یادآور شد: رهبری با علم به وجود ظرفیت‌های مناسب تولیدی در داخل کشور بحث اقتصاد مقاومتی در کشور را مطرح کردند.

وی با اعلام اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در یکی از سخنرانی‌های خود بیان فرمودند که قابلیت‌ها و منابع کشور در حدی است که امکان اداره جمعیت 200 میلیون نفری وجود دارد، گفت: این موضوع در صورتی عملی می‌شود که مدیریت در کشور اصلاح شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه نمی‎توانیم به غرب اعتماد کنیم و این موضوع نیز بارها و بارها به خوبی نشان داده شد، افزود: برای رفع مشکلات کشور باید روی پای خودمان بایستیم.

وی اضافه کرد: دشمن همیشه تلاش دارد که ایران در حوزه صنعت هوایی ورود پیدا نکند، اگر در صنعت هوایی پیشرفت مناسبی داشته باشیم می‎توانیم در سایر حوزه‌ها پیشرفت محسوسی داشته باشیم.

این مسئول یکی از دلایل عدم پیشرفت کشور را الگوگیری مسئولان از بودجه‌نویسی غربی‌ها عنوان کرد و گفت: برای رفع مشکلات اقتصادی باید از نکات اولیه و ریز شروع و در مسائل کلان به صورت جدی‎تر و قوی عمل کنیم.

غلامی یادآور شد: اگر در مدیریت کشور انقلابی عمل نکنیم دچار چالش می‌شویم و این موضوع باید مدنظر همه متولیان قرار گیرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با انتقاد از عملکرد متولیان در واردات میوه، افزود: از ظرفیت تولیدات داخلی کشور به‌خوبی استفاده نمی‎شود.

وی ادامه داد: میوه‌ها زمانی وارد کشور شد که اصلا فصل مصرف این میوه در کشور نبود و ارز بسیار زیادی از بابت همین واردات میوه از کشور خارج شد.

این مسئول با اشاره به اینکه از ظرفیت تولیدات داخل در حوزه‌های مختلف به‌خوبی استفاده نمی‎شود، گفت: این در حالی است که ظرفیت بسیار مناسبی در تولیدات داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها