کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه در مقابل برنامه‌های مخرب ماهواره باید اقدامات فرهنگی تأثیر گذار مد نظر قرار گیرد، گفت: اگر هر خانواده ایرانی با آگاهی دادن به فرزندان در مورد تاثیرات مخرب ماهواره در صدد روشنگری باشد، از آسیب‌های دشمن در امان خواهند بود.
کد خبر: ۸۶۶۲۳۶۸
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، زهره زارع زردینی با بیان اینکه در مقابل برنامه‌های مخرب ماهواره باید اقدامات فرهنگی تأثیر گذار مد نظر قرار گیرد، گفت: اگر هر خانواده ایرانی با آگاهی دادن به فرزندان در مورد تاثیرات مخرب ماهواره در صدد روشنگری باشد، از آسیب‌های دشمن در امان خواهند بود.

اذعان کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی درصددند تا با تهیه و پخش برنامه‌های مخرب ضد دین و فرهنگ جوانان این مرز و بوم را از راه درست خارج کنند.

وی یکی از اهدافی که شبکه‌های ماهواره‌ای دنبال می‌کنند را ترویج فرهنگ غرب بیان کرد و افزود: برای مقابله با این هدف شوم لازم است با استفاده از هنر و رسانه برنامه‌های فرهنگی مناسب تهیه شود.

زارع زردینی با بیان اینکه معاندان نظام دلسوزان مردم ایران زمین نبوده و اینگونه نیست که از روی دلسوزی هزینه‌های بسیارزیادی را صرف راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای برای فارسی زبانان کرده باشند، اذعان کرد: یکی از کارهایی که می‌توان برای مقابله با ماهواره انجام داد، این است که کسانی که در زمینه خرید و فروش تجهیزات دریافت شبکه‌های ماهواره‌ای فعال هستند را از لطمه‌ای که ماهواره به بنیان خانواده می‌زند، آگاه کنند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) مبنی بر ضرورت اخلاق‌مداری متولیان جامعه خاطر نشان کرد: برای تاثیرگذار بودن اقدامات فرهنگی باید در وهله اول متولیان جامعه به اخلاق و الگوی عملی بودن اهتمام ویژه داشته باشند.

یزدبانو
ارسال نظرات