با حضور بسیجیان و پاسداران سپاه کربلا جشن میلاد نهمین ستاره درخشان آسمان امامت و ولایت حضرت امام محمدتقی (جواد الائمه با حضور بسیجیان و پاسداران سپاه کربلا جشن میلاد نهمین ستاره آسمان امامت ولایت حضرت امام محمدتقی(جوادالائمه)علیه السلام، در حسینیه عاشقان ولایت ستاد سپاه مازندران در ساری برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۲۳۵۷
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
خبرگزاری بسیج مازندران، حجه الاسلام والمسلمین کاتبی  امام جماعت سپاه کربلا پس از اقامه نماز جماعت ظهر  ضمن تبریک میلاد امام جواد(ع) اشاه ای به زندگی آنحضرت داشت.
وی  در بخشی از سخنان خود با نقل حدیثی از امام محمد تقی در خصوص ویژگی مومن گفت: هر مومن سه خصلت دارد که اولین خصلت ان طلب توفیق از خداست.
حجه الاسلام والمسلمین کاتبی ادامه داد: انسان مومن همواره از خداوند طلب توفیق می کند تا بتواند کاری را انجام دهد زیرا اگر خداوند توفیق ننماید امکان کار میسر نمی شود.
امام جماعت ستاد سپاه کربلا اظهارداشت: دومین خصلت مومن داشتن واعظ درونی و حدیث نفس است تا خود را مورد موعظه و پند و اندرز قرار دهد.
وی اشاره کرد: نصیحت پذیری مومن خصلت سوم  را شکل می دهد و لذا مومن کسی است که خود را برتر نداند و نصحیت دیگران را برای کمال خود بکار بندد و از آن ناراحت نشده و در مقابل نصیحت کننده لجبازی نداشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها