نوری با بیان اینکه دشمن در حال حاضر در حوزه اقتصادی با ما وارد جنگ شد، اضافه کرد: در جنگ باید انقلابی عمل کنیم و بدون نیروی جهادی نمی‎توانیم در این نبرد پیروز شویم.
کد خبر: ۸۶۶۲۳۵۵
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی مازندران با اشاره به اینکه رویکرد بسیج دانشجویی در سال جدید تبیین گفتمان انقلاب اسلامی ایران در محیط دانشگاه است، گفت: بسیج دانشجویی مازندران به‌دنبال احیای تفکری انقلابی است.

شهرام نوری در نشست شورای ناحیه و مسئولان دفاتر بسیج دانشجویی استان با اشاره به اینکه رویکرد بسیج دانشجویی در سال جدید تبیین گفتمان انقلاب در محیط دانشگاه است، اظهار کرد: باید گفتمان انقلاب اسلامی به صورت مناسب در دانشگاه‌ها نهادینه شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی مازندران با بیان اینکه جریان غیرانقلابی تلاش دارد که انقلاب را مصادره کند، افزود: جریان انقلابی باید با اقتدار در برابر کسانی که تلاش دارند انقلاب را از جریان اصلی منحرف کنند به صورت اصولی و جدی بایستد.

وی با اعلام اینکه بسیج دانشجویی به‌دنبال احیای تفکر انقلاب است، تأکید کرد: این سازمان یک نهاد و تشکل انقلابی بوده که به‌دنبال اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها است.

نوری با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکلات متعددی در کشور وجود دارد، یادآور شد: رفع مشکلات فعلی کشور نیاز به اقدام جهادی دارد.

وی با بیان اینکه دشمن در حال حاضر در حوزه اقتصادی با ما وارد جنگ شد، اضافه کرد: در جنگ باید انقلابی عمل کنیم و بدون نیروی جهادی نمی‎توانیم در این نبرد پیروز شویم.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی مازندران خاطرنشان کرد: در این جنگ اقتصادی و مبارزه اقتصادی و برای یارگیری نیاز به معرفی گفتمان انقلاب اسلامی داریم تا بتوانیم در مبارزه با دشمن نیرو مناسب جذب کنیم.

نوری اضافه کرد: در جنگ اقتصادی نیاز به تقویت روحیه افراد و جهادگران داریم و فرهنگ انقلاب اسلامی تنها خوراک موثر برای مبارزان است.

وی با اعلام اینکه پیشرفت‌های حال حاضر کشور را مدیون نگاه انقلابی هستیم، یادآور شد: در حوزه‌های مختلف و در فعالیت‌های تولیدی کشور به جایگاه رفیعی رسیدیم و این موضوع ناشی از روحیه انقلابی است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی مازندران با اشاره به موفقیت‌های ارزشمند کشور در فعالیت‌های موشکی، بیان کرد: به‌دلیل رشد ریشه انقلابی در بین فعالان، این عرصه کشور به موفقیت‌های اثرگذار دست یافت و تفکر انقلابی اگر در کشور رشد پیدا نکند نمی‌توانیم در سایر حوزه‌ها هم به موفقیت دست پیدا کنیم.

نوری مهم‌ترین برنامه‌های بسیج دانشجویی در سال‌جاری را گفتمان‌سازی، فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی، مطالبه‌گری از مسئولان در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی و اجرای اقتصاد مقاومتی اعلام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها