خبرهای داغ:
اولین اعزام اکیپ پزشکی تخصصی و فوق تخصصی به مناطق محروم و کم برخوردار در سال 95 اجرا شد.
کد خبر: ۸۶۶۲۳۳۵
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،اولین اعزام اکیپ پزشکی تخصصی و فوق تخصصی به مناطق محروم و کم برخوردار در سال 95 به اهمیت بسیج جامعه پزشکی استان در تاریخ 27/01/95 در منطقه اسماعیلیه اجرا گردید.

در این اعزام 855 بیمار توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص معاینه شدند که از این تعداد 113 نفر جهت انجام اعمال جراحی و معاینات تکمیلی به بیمارستانهای دولتی معرفی شدند و دارو به صورت رایگان به همه بیماران اعطاء گردید.

در این اعزام اولین بار که بینایی سنجی به تعداد 162 نفر مورد معاینه قرار داده و برای 85 نفر عینک به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار گرفت.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان در این خصوص گفت: برای این منظور ۲۵ نفر از پزشکان متخصص و فوق‌تخصص با حضور در روستای محروم و کم‌برخوردار اسماعیلیه از توابع شهرستان اهواز به ویزیت رایگان بیماران پرداختند

عبدالنبی عبیداوی افزود: این پزشکان در زمینه اطفال، پوست، ارتوپدی، مغز و اعصاب، قند، گوش، حلق و بینی، جراحی عمومی، سونوگرافی، چشم پزشکی، رادیولوژی، داخلی، ارولوژی و روانپزشکی با مشارکت و همکاری توسعه نیشکر استان خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی اهواز، بیماران را درمان کردند.

بسیج جامعه پزشکی برای لبیک‌ به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به منظور محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و کم‌برخوردار استان خوزستان و تحقق شعار سال، از ابتدای سال پیش‌قدم شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها