معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان خبر داد:
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به حضور مهمانان داخلی و ملی در کنگره شهدای گیلان گفت: هماهنگی‌های لازم برای انتقال افراد به استان صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۶۶۲۳۱۸
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ عباس بایرامی در نشست مسئولین و دبیران کمیته‌های برگزاری اجلاسیه‌های کنگره ملی 8هزار شهید استان گیلان، با اشاره به برگزاری باشکوه  طرح انقلابی ۱۶ یادواره در ۱۶شهرستان اظهار کرد: یادواره‌های شهرستانی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها پیش از کنگره است.

وی با اشاره به وظیفه خطیر کمیته تشریفات و استقبال تصریح کرد: این کمیته و خادمین شهدا در تمام اجلاسیه‌ها حضور دارند و باید طوری توجیه شوند که حضورشان راه‌گشا و مثمر ثمر باشد و موجب نابسامانی در اداره اجلاسیه‌ها نشوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان افزود: هماهنگی با شهرستان‌ها باید به درستی صورت گیرد، مشخص شود روزانه چه تعداد از شهرستان‌ها به اجلاسیه‌ها اعزام خواهند شد و این کار مستلزم هماهنگی با فرمانداران، فرماندهان سپاه و بنیاد شهید است.

بایرامی ادامه داد: در بخش تامین ایمنی محل اجلاسیه باید هماهنگی با اورژانس و آتش نشانی صورت بگیرد.

حسین داداشی، مشاور عالی استاندار نیز در این نشست گفت: زمان اجلاسیه‌ها باید به طور دقیق اعلام شود. ما باید به درستی بدانیم ساعت شروع و پایان اجلاس در چه ساعتی خواهد بود.

وی هم چنین به کمیته‌ها تاکید کرد در چینش برنامه‌های خود برای اجلاسیه‌ها به حوصله مخاطب بیندیشند.

 

ارسال نظرات