خبرهای داغ:

برگزاری مراسم سالگرد سه سردار شهيد مدافع حرم در اهواز

مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت مدافعان حرم اهل‌بیت(ع) سرداران شهيد هادی کجباف، روزبه هلیسایی، حبیب جنت‌مکان فردا، ۳۱ فروردین‌ماه در حسینیه ثارالله اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۲۳۱۵
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،این مراسم به منظور گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سرداران هادی کجباف، روزبه هلیسایی، حبیب جنت‌مکان، از ساعت ۱۰ آغاز می‌شود با مداحی صادق آهنگران همراه است.

 

يادآور مي‌شود، شهيد کجباف ۳۱ فروردین‌ماه سال گذشته هدف تک تیرانداز داعشی قرار گرفت و به دیدار محبوب شتافت. پیکر شهید کجباف پس از ۵۰ روز از شهادتش که در مناطق تحت سیطره گروه‌های تروریستی بود, به میهن اسلامی بازگشت.

 

شهيد روزبه هليسايي نيز در مقابله با تکفیریان تروریست داعش در سوريه به شهادت رسيد و به جمع شهدای مدافع حرم پیوست. شهید هلیسایی که برادر دو شهید است یکی از چشمان خود را نیز در راه دفاع از وطن تقدیم کرده بود.

 

گفتنی است برادران این شهید عالی مقام رضا و کوروش هلیسایی نیز در عملیات والفجر ۸ به شهادت رسید.

 

شهید حبیب جنت‌مکان، رزمنده اهوازی گردان جعفر طیار(س) در دوران جنگ تحمیلی، در سامرا به شهادت رسید. این شهید از جانبازان دفاع مقدس بوده که به‌صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) به عراق رفته بود و در درگیری با تروریست‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها