خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی حوزه مقاومت مالک اشتر سه قلعه:

مردم الگوی مصرف اسلامی را در زندگی خود عملی کنند

مسئول بسیج سازندگی حوزه مقاومت مالک اشتر سه قلعه گفت: اگر در کشور دست از خام فروشی برداشته شود و مردم الگوی مصرف اسلامی را در زندگی خود عملی کنند؛ از وابستگی به بیگانگان کم خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۶۲۲۹۸
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

دانیال کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه امام خامنه ای(حفظه الله) بر موضوع اقتصاد مقاومتی تاکید فراوانی داشتند، اظهارداشت: این موضوع با کارشکنی مسئولین همراه بود و نشانه فقدان شایستگی برخی از مسئولین بر عملی کردن اقتصاد مقاومتی است.

مسئول بسیج سازندگی حوزه مقاومت مالک اشتر سه قلعه تاکید کرد: علی رغم تاکیدات امام خامنه ای(حفظه الله) بر موضوع اقتصاد مقاومتی از طرف مسئولین این عرصه مغفول مانده است.

وی ادامه داد: امیدوارم که شعار امسال که " اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل" نامگذاری شده است؛ با همکاری مسئولین طرح های اقتصادی کشور توسعه و رشد روزافزونی داشته باشد.

کریمی افزود: با استفاده از اقتصاد مقاومتی و به کارگیری نیروی انسانی شایسته و همکاری دولت و ملت برای استفاده از تولیدات ایرانی و الگوی مصرف بهینه در زندگی کمک در رشد و توسعه کشور کنیم.

مسئول بسیج سازندگی حوزه مقاومت سه قلعه با بیان اینکه همکاری در رشد اقتصاد کشور و استفاده از تولیدات داخلی می تواند ما را در اجرای اقتصاد مقاومتی یاری کند، افزود: اگر در کشور دست از خام فروشی برداشته شود و مردم الگو مصرف اسلامی را در زندگی خود عملی کنند از وابستگی به بیگانگان کم خواهد شد.

انتهای پیام/ 10165

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار