سردار رضا محمدسلیمانی، گفت: برجام هیچ گاه نباید به عنوان یک سند افتخار تلقی شود و به اشتباه با دفاع مقدس مقایسه شود، که این بزرگترین ظلم به دفاع مقدسی است.
کد خبر: ۸۶۶۲۲۶۶
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در کارگاه توجیهی برنامه های بسیج استان، ضمن تبریک ایام پر فضلیت ماه رجب با اشاره به جایگاه کنونی انقلاب اسلامی در جهان گفت : شمیم عطر بهاری انقلاب اسلامی از مرزها منطقه و جهان فراتر رفته است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: رایحه انقلاب اسلامی ایران از فلسطین، یمن و عربستان گذشته و به مرزهای امریکا و آمریکای لاتین رسیده و آمریکا با تمام قدرتش این موضوع را فهمیده است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی با اتکا به قدرت لایزال الهی و پشتوانه عظیم مردم، قدرت خود را به اثبات رسانده و هیچ قدرتی مانع حضور ایران در هیچ کجا نخواهد شد و آمریکا راهی جز پذیرش نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، افزود: وظیفه دشمن، دشمنی است و توقعی بیشتر از آن نباید داشت. وظیفه دشمن خباثت و فتنه گری است و ما باید در مقابل این دشمنی با تمام ظرفیت خود وارد عرصه شویم و از انقلاب حفاظت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: بعضی ها به غلط می پندارند دشمن، دشمنی خود را تمام کرده است؛ اما دشمن هیچ گاه هدف خود را عوض نکرده بلکه روشش را تغییر داده است.

سردار محمدسلیمانی گفت: رهبر انقلاب بارها به خطر نفوذ جریانی در کشور و انقلاب هشدار داده اند؛ اما برخی ساده انگارانه به این موضوع نگریستند در صورتی که سابقه نفوذ در کشورهائی که همه چیز خود را از دست داده اند کاملا روشن است.

وی افزود : برجام هیچ گاه نباید به عنوان یک سند افتخار تلقی شود و به اشتباه با دفاع مقدس مقایسه شود، که این بزرگترین ظلم به دفاع مقدسی است که امام فرمود ما هر روز در جنگ برکتی داشتیم؛ اما برجام چه برکتی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: برای آمریکا برنامه موشکی خطرناکتر از برنامه هسته ای است، چرا که کشورهای زیادی دارای برنامه ی هسته ای بودند؛ اما اینگونه که با ایران برخورد شد با آنان برخورد نکردند .

وی تصریح کرد: برخی می پندارند مذاکره با آمریکا مشکل گشاست در صورتی که اگر مشکل گشا بود مشگل مستعمره های اقتصادی آمریکا را حل می کردند.

در این روز، کارگاه برنامه های بسیج در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اعلام و فرماندهان و مدیران بسیج استان چهارمحال و بختیاری نسبت به آنها توجیه شدند.


ارسال نظرات