خبرهای داغ:
دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان و منتخبین مردم در هفته شورا با اعضای شورای شهر قزوین انحام خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۶۲۲۵۱
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فرج الله فصیحی رامندی رییس شورای شهر استان قزوین مباحث و بر نامه‌های شورای شهر و شهرداری را در هفته شوراها به بحث گذاشت که در نهایت موارد مختلف به تصویب رسید.

 فصیحی در راستای این جلسه افزود: غباروبی مزارشهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان، دیدار با آیت الله باریک بین از برنامه‌های هفته شورا در روز چهارشنبه است.

وی در ادامه گفت:  افتتاح پروژه ها را در سطح شهر، دعوت عمومی از نمایندگان فعلی مجلس و نمایندگان  منتخب مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری  و استفاده از ظرفیت آنان  در جهت کمک به طرح های بزرگ ملی و استانی، دعوت از شهرداری قزوین  در اجلاس همبستگی  کشور های حاشیه جاده ابریشم در شهر فوجو چین که شهردار و دو نفر از اعضای شورای شهر حضور پیدا خواهند کرد از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

رییس شورای شهر با اشاره به برپایی نمایشگاه در ترکیه اظهار کرد: برپایی از تاریخ 3 تا 12 اردیبهشت در شهر انتالیا  ترکیه بر گزار می شود  که مجموعه  شهر های حاشیه جاده ابریشم می باشد که قزوین یک غرفه  به مدت 7 روز  در اختیار خواهد داشت.

رامندی در خاتمه متذکر شد: حضور 48 ساعته در غرفه نمایشگاه الزامی است و برنامه‌ای دیگر که اعضای شورا در قالب 2 تیم شش نفره   در هفته شورا در مساجدی که پایگاه مردمی  دارند حضور خواهند داشت و با مردم  دیدار  چهره به چهره خواهند داشت. این بر نامه ها با تصویب اکثر اغضای شورای شهر به تصویب رسید.

1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها