مسئول تربیت و آموزش سپاه بیت المقدس کردستان گفت: حلقه های صالحین با تکیه بر تولیدات بومی بهترین مکان جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۶۶۲۲۳۸
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جعفری در جشنواره تقدیر از برترین های حلقه های صالحین ناحیه بیجار که با حضور فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان این شهرستان در مجتمع امیر نظام گروسی برگزار شد،با اشاره به شروع بکار حلقه های صالحین از سال87 ،اظهار داشت:حلقه های صالحین مناسب ترین شرایط و مطلوب ترین موقعیت برای تربیت نسل امروز است.

وی افزود: سیجیان ما از هم ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی با تکیه بر آرمان های خود و پشتیبانی از ولایت فقیه در برابر تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی نمودند.

مسئول تربیت و آموزش سپاه بیت المقدس با تاکید بر این سخن که در دوران دفاع مقدس کشور جمهوری اسلامی ایران از داشتن کمترین امکانات جهت مقابله با دشمنان در مضیقه بود،گفت: در حال حاضر به مدد تلاش در داخل کشور از قدرت موشکی بالایی برخورداریم که در طرفه العینی اسرائیل را با خاک یکسان می نماید.

جعفری در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال 95 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل،بیان داشت:متاسفانه در زمینه اقتصاد مقاومتی در طی چندین سال گذشته اقدام خاصی توسط دولتمردان صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: با نهادیه کردن فرهنگ کار و تلاش در جامعه مهمترین اقدام در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی صورت می گیرد.

مسئول تربیت و آموزش سپاه بیت المقدس با تاکید بر اینکه اصلاح فرهنگ کار در جامعه نیازمند کار تربیتی است،اظهار داشت: حلقه های صالحین با تکیه بر تولیدات بومی بهترین مکان جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است.

جعفری در پایان یادآر شد: یکی از ملاک های انتخاب حلقه های صالحین برتر در مرحله استانی،انجام پروژه های در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده سپاه بیجار در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت‌های حلقه‌های شجره طیبه صالحین با اشاره به اهمیت حلقه‌های صالحین اظهار داشت: حلقه‌های صالحین حرکت ارزشی بسیج در راستای مقابله با هجمه‌های نرم دشمنان است.

سید حسین محمودی بصیرت‌افزایی و ارتقا معنویت در بین نوجوانان و جوانان را از برکات حلقه‌های صالحین دانست و گفت: رونق مساجد، نمازهای جماعت و جمعه از دیگر برکات حلقه‌های صالحین است.

وی با بیان اینکه جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون علیه کشور ما وجود داشته است گفت: حفظ ارزش‌های اعتقادی مهم‌ترین راهکار مقابله با هجمه‌های نرم دشمنان است.

فرمانده سپاه بیجار حلقه‌های صالحین را سنگری ارزشی در برابر هجمه‌های جنگ نرم دشمنان دانست و افزود: حلقه‌های صالحین بستر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و ارتقا و نهادینه کردن این ارزش‌ها هستند.

گفتنی است؛ در قالب این جشنواره از 12 سرگروه برتر و 2 سایت برتر صالحین و کاربران آن تقدیر شد.

ارسال نظرات