خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین بیان کرد: کارجهادی یکی از بهترین راهبردها برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۶۶۲۲۳۲
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،حجت السلام شعبان تقی خانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین در دیدار با مدیران عقیدتی سپاه ناحیه امام حسن (ع)گفت: کار جهادی  یکی از بهترین  راهبردها برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: یکی از نیازهای اصلی  امروز جامعه ترویج روحیه جهادی و بسیجی است که اگر رنگ و بوی خدای و قرانی  داشته باشد،ما در اقتصاد مقاومتی موفق عمل خواهیم کرد. 

 این مسئول باتوجه به بیانات رهبر انقلاب  خاطرنشان کرد:  اقتصاد مقاومتی خواهد توانست الگویی الهام بخش از نظام اقتصاد ی اسلام را عینیت بخشد و زمینه  و فرصت مناسب را برای نقش افرینی مردم و فعالان  اقتصادی در تحقق حماسه اقتصادی فراهم کند .

وی نامگذاری سال 95  از سوی رهبری را یک راهبرد هوشمندانه دانست و تصریح کرد: این راهبرد  یکی از مهمترین راه‌های  مبارزه با جنگ روانی دشمنان نظام است و باید در این راه از تمام ظرفیت‌های بالقوه داخلی استفاده بهینه کرد به خصوص بر روی مباحث اقتصادی مانند مدیریت الگوی مصرف ،مدیریت صیح واردات وصادرات ،صرفه جویی ،ایجاد اشتغال از جمله  مولفه های اقتصادی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن(ع)قزوین در پایان خاطر نشان کرد: همانطور که در 8 سال دفاع مقدس با ایستادگی در برابر دشمنان اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک ایران اشغال شود با روحیه جهادی و بسیجی می‌توانیم در اقتصاد مقاومتی دشمنان نظام را بار دیگر مایوس کنیم و مردم هم باید در این امر از مسولین مطالبه عمومی کنند تا بتوانیم  به پیشرفت چشم گیری دست بیابیم .

1008/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها