محمد صادقی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
اگر می‌خواهيم برای پرداختن به سینمای ارزشی در هنر جهان جايگاهی داشته باشيم، نيروهايی را تربيت كنيم كه بتوانند به شكلی مناسب به تكنيك‌ها و ابزار روز فيلمسازی مسلط شوند.
کد خبر: ۸۶۶۲۲۲۴
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
محمد صادقي بازیگر فيلم «ابراهيم خليل‌الله(ع)» در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به تاثیرگذاری تکینک های به روز در فیلمسازی و در جذب مخاطب گفت: استفاده از تكنيك هاي به روز، يكی از اصلی‌ترين شاخص‌های فيلمسازی است و اگر می‌خواهيم برای پرداختن به سینمای ارزشی در هنر جهان جايگاهی داشته باشيم، نيروهايی را تربيت كنيم كه بتوانند به شكلی مناسب به تكنيك‌ها و ابزار روز فيلمسازی مسلط شوند.

وی افزود: مثلا در فيلم هاي دینی مي توان با تكنيك هاي به روز در سينما، صحنه هاي مربوط به معجزات را به شكلي واقعي به تصوير كشيد كه براي مخاطب جالب و جذاب باشد. مثلا در فيلم ابراهيم خليل الله(ع) اين اتفاق افتاد و صحنه هاي معجزات به خوبي به نمايش در آمد كه با توجه به امكانات موجود در سينما ما،‌ قابل تحسين بود و اميدوارم ودر با رشد و پيشرفت در تكنيك هاي فيلم سازي بتوانيم جلوه ها و صحنه هاي جذاب تري را براي مخاطبان به نمايش در بياوريم تا مخاطبان بيشتري را در ايران و جهان بدست بياورد.

بازيگر فيلم هاي شاه خاموش،وعده ديدار و گذرگاه در ادامه با بيان اينكه بايد در سينماي قرآني سرمايه گذاري عظيمي صورت گيرد، گفت:سينمای قرآني بايد هزينه‌های لازم را نيز برای رشد فراهم كند، چراكه ديگر مانند گذشته فيلم ديدن فقط به سالن سينما مختص نمی‌شود، بلكه با هجوم گسترده ماهواره‌ها، شبكه‌های متعدد تلويزيونی و … جديدترين فيلم‌های روز جهان به بيننده عرضه می‌شود و اين مسئله سبب می‌شود كه يك نگاه مقايسه‌ای برای مخاطب شكل گيرد.
ارسال نظرات