خبرهای داغ:
معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی خبر داد؛

برگزاری همایش ملی آسیب‌شناسی طلاق در ارومیه

معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی گفت: همایش ملی آسیب‌شناسی طلاق در ارومیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۲۲۱۹
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، زرین تاج علیزادگان از برگزاری همایش ملی آسیب شناسی طلاق در ارومیه خبر داد و اظهار داشت: این همایش سی‌ام اردیبهشت ماه سال جاری در شهرستان ارومیه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تلاش شده تمام جوانب و آسیب‌های ناشی از طلاق در این همایش مورد بررسی قرار گیرد، تصریح کرد: فراخوان ارسال مقالات به این جشنواره اعلام شده و تا کنون 180 مقاله نیز به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی با بیان اینکه این تعداد مقاله رسیده به دبیرخانه جشنواره مورد بررسی قرار گرفته و مقالات برتر انتخاب می‌شوند، اذعان داشت: مقالات برتر در حین برگزاری همایش ارائه خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه روز به روز شاهد افزایش طلاق در جامعه هستیم، ادامه داد: آسیب‌های ناشی از طلاق در جوامع روز به روز با افزایش تعداد طلاق‌ها افزایش می‌یابد که با برگزاری این همایش در تلاش برای کاهش آسیب‌ها هستیم.

علیزادگان با بیان اینکه بخش قابل توجهی از این همایش به کاهش طلاق پرداخته است، اذعان داشت: تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی پس از طلاق و ارائه راهکارهای مناسب برای کاهش این آسیب‌ها در همایش ملی آسیب‌های طلاق مورد بحث قرار خواهد گرفت.

معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی با بیان اینکه بهره‌گیری از آموزه‌های دینی در این زمینه نیز مورد تاکید و توجه قرار دارد، اظهار داشت: انجام اقدامات پیشگیرانه از طلاق باید در جامعه روز به روز جاری شود.

ارسال نظرات