رییس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران خبر داد:
محشون گفت : منتظریم تا برنامه‌ای برای تقدیر از تیم‌های برتر داشته باشیم. در این بین تیم شهرداری اراک هم که به عنوان چهارم رسیده است پدیده لیگ معرفی شده و از این تیم اراکی هم تقدیر خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۶۶۲۰۵۶
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴

خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورشی

محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال گفت:سازمان بازرسی هیچ صحبتی با من نداشته است  اینکه می‌گویند پاسپورت آمریکایی دارم، درست نیست و از پاسپورت ایرانی هم به زور استفاده می‌کنم.
 
محمود مشحون در گفت‌وگو با فارس ، در مورد پایان لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت :‌ خوشبختانه همه چیز به خوبی به پایان رسید هر چند انتظار داشتیم در مسابقه‌های آخر فینال بازی خوبی را شاهد باشیم اما این اتفاق نیفتاد. دو دیدار اول و سوم دو تیم پتروشیمی و نفت آبادان با حساسیت زیادی برگزار شد اما در دیدار پایانی نفتی‌ها با توجه به اینکه خودشان قبول کرده بودند بازی کیفیت آنچنانی نداشت.
 
وی گفت: منتظریم تا برنامه‌ای برای تقدیر از تیم‌های برتر داشته باشیم. در این بین تیم شهرداری اراک هم که به عنوان چهارم رسیده است پدیده لیگ معرفی شده و از این تیم اراکی هم تقدیر خواهیم کرد.
 
رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه گفته می‌شود چینی‌ها میزبان باشگاه‌های آسیا شده‌اند و پتروشیمی دیگر شانسی ندارد،‌گفت: چنین چیزی صحت ندارد. مسئولان کنفدراسیون بسکتبال آسیا بازدیدی از امکانات این تیم داشتند و هنوز میزبان نهایی مشخص نشده است.
 
وی در مورد میزبانی جوانان آسیا و چلنج‌کاپ عنوان کرد: برای این دوره متأسفانه فدراسیون جهانی 300 هزار دلار برای هر رقابت از کشور میزبان دریافت می‌کند که این موضوع ما را با مشکل مواجه کرده است. اگر بخواهیم دو مسابقه را میزبانی کنیم باید چیزی حدود 2 میلیارد تومان پول نقد به آنها پرداخت کنیم. چنین چیزی هم در حال حاضر از توان ما برنمی‌آید. علاوه بر این هزینه‌های میزبانی هم وجود دارد.
 
مشحون درباره اینکه وزارت ورزش در این مورد کمکی می‌کند یا خیر، گفت: وزارت ورزش برای این میزبانی از این پول‌ها نمی‌دهد. ما حتی برای برگزاری لیگ هم نمی‌توانیم از بودجه‌ای که وزارت ورزش می‌دهد استفاده کنیم. به همین منظور تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که اسپانسرهایی را پیدا کنیم تا میزبانی‌مان نهایی شود.
 
رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه برخی سایت‌ها در مورد ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع دو تابعیتی وی گفت:‌ هر از چند گاهی ما را عضو یک کشور دیگر می‌کنند، اما هیچ کدام صحت ندارد. سازمان بازرسی و یا سازمان دیگری در این مورد با من هیچ صحبتی نکرده است و تمام موارد کذب است.
 
وی در مورد اینکه گفته می‌شود او پاسپورت آمریکایی دارد، گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد که اگر اینطور بود اجازه نمی‌دادند، مسئولیتی را قبول کنم. از پاسپورت ایرانی هم به زور استفاده می‌کنم!
ارسال نظرات