خبرهای داغ:
مسئول انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی از دیدار ۷۵ دانش آموز استان، با مقام معظم رهبری، طی هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۲۰۲۷
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ یاسر خطیب، مسئول انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی گفت: 50 دانش آموز پسر و 25 دانش آموز دختر، چهارشنبه هفته جاری در دیدار اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور با رهبری، حضور خواهند داشت.

وی هدف از این دیدار را ارتقای سطح نگرش و تعمق نوجوانان نسبت به ولایت فقیه، شخصیت، افکار و عملکرد رهبری و ایجاد علاقه به محیط و جمع مومنانه و اعتماد به اتحادیه به عنوان تشکل مطلوب اسلامی برای نوجوانان امروز برشمرد.

وی بیان کرد: 75 دانش آموز در مقطع دوم و سوم دبیرستان که مسئول انجمن اسلامی دانش آموزی هستند و انجمن آنها در بخش هایی مانند مدرسه انقلاب و فعالیت مدرسه ای برتر بود، برای دیدار با رهبری انتخاب شدند.

خطیب با اشاره به اینکه این دانش آموزان افزود: سه شنبه هفته جاری کلاس آموزشی و هماهنگی برای دیدار برگزار می شود و چهارشنبه اول اردیبهشت ماه 95 هم ساعت 10 صبح دیدار در حسینیه امام(ره) در تهران انجام خواهد شد.

وی از پیش بینی برنامه های فرهنگی در طی مسیر برای دانش آموزان خبر داد و گفت: استخراج رئوس و سرفصل فرمایشات رهبری با مشارکت دانش آموزان، مباحثه درباره مطالبات رهبری از دانش آموزان، وظایف دانش آموزان پس از دیدار و در زمان حضور بین دوستان و بیان خاطرات و لحظات ماندگار دیدار از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

مسئول انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اظهار کرد: خاطره نویسی، دل نوشته، شعر، عکس، فیلم 60 ثانیه ای با تلفن همراه و انتخاب مهم ترین جمله رهبری در دیدار از دیگر برنامه ها خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها